c_300_250_16777215_10_images_1_69340.jpg

ترکمن سسی- علما و روحانیون اهل سنت شمال کشور در محکومیت حمله تروریستی ۳۱ شهریور در اهواز با انتشار بیانیه‌ای مبنی بر محکوم کردن عاملان این حادثه به بازماندگان حادثه تسلیت گفتند.



در این بیانیه آمده‌ است:


بسم الله الرحمن الرحیم


حادثه ناگوار تروریستی 31 شهریور 97 در اهواز و شهادت جمعی از مردم بیگناه و نظامیان سرافراز میهنمان  مایه تاثر و اندوه جامعه اهل سنت استان گلستان گردید.


بار دیگر دشمنان پلید اسلام عزیز و ایران اسلامی در ماه حرمت خونریزی و جنگ، خون شماری از هموطنان عزیزمان را ریختند و عده‌‌ای را مجروح کردند تا ددمنشی و جنایت پیشه‌گی خود را به نمایش بگذارند.


این حرکت‌های مذبوحانه ضمن نشان دادن ضعف و ناتوانی و رعب و وحشت دشمنان در رویارویی جوانمردانه با نیروهای جان برکف و حافظان امنیت کشور، هوشیاری و اتحاد همه مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف سیاسی را در رویارویی با دشمن، جهت استمرار راه شهدا و اعتلای روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی طلب می‌کند.


این اعمال کورکورانه تروریستی و هدف قرار دادن آحاد مردم نشان از آن دارد که این  مزدوران معاند، نه تنها بویی از انسانیت نبرده اند بلکه برای دستیابی به اهداف پلیدشان از هیچ جنایتی فروگذار نیستند.


بدون شک دشمنان و عوامل آنها با این‌گونه حوادث تروریستی اتحاد بین اقشار مختلف مردم ولایتمدار خوزستان و ایران اسلامی را هدف قرار دادند.


 مردم ایران اسلامی با هردین و مذهب و قومیتی همانند زمان دفاع مقدس برای حفظ این مرزو بوم جانفشانی خواهند کرد وخون شهدا تضمینی برای پرورش درخت تنومند اسلام وانقلاب خواهدبود.


بدون شک این اقدام بدون پاسخ نخواهد ماند و ملت ایران اسلامی با اتحاد و پیروی از ولایت فقیه وحفظ اتحاد و همدلی و برادری، پاسخ کوبنده‌ای به عوامل این اقدام  جنایتکارانه خواهند داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر