c_300_250_16777215_10_images_1_69342.jpg

ترکمن سسی- مدرس مدرسه علوم دینی شرعی آرخ بزرگ گمیشان گفت: نمایش اقتدار و عظمت ملت ایران و نیروهای مسلح در هفته دفاع مقدس، با این جنایت وحشیانه و کشتار مردم بی گناه و کودکان آسیب نمی بیند بلکه بر میزان آگاهی، هوشیاری وحدت و برادری مردم افزوده می شود.



به گزارش ترکمن سسی به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، آخوند ایوب عادل ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در اهواز گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران، امروز در بدترین وضعیت و اسفبارترین دوران تاریخی خود به سر می برند و با انجام چنین اقدامات پست و ننگین می خواهند بر عظمت و اقتدار ایران اسلامی لطمه وارد کنند.


وی گفت: دشمنان از قدرت ایران اسلامی هراس دارند و سعی می‌کنند با چنین اقداماتی مذبوحانه‌ به عظمت و قدرت میهن عزیزمان خدشه وارد کنند.


مدرس مدرسه علوم دینی شرعی آرخ بزرگ گمیشان تصریح نمود: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی قدرتمندتر از گذشته است و این مشکلات و سختی ها، نظام را آبدیده تر می کند.


وی در ادامه سخنان خود با گرامیداشت آغاز هفته دفاع مقدس، سالگرد این ایام را سرمایه و گنجینه ارزشمند انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: درخت تنومند انقلاب اسلامی به برکت خون شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس همیشه پابرجاست.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر