c_300_250_16777215_10_images_1_69341.jpg
ترکمن سسی- مدرس حوزه علمیه اهل سنت ضیائیه شهر فراغی با بیان اینکه، حادثه تروریستی اهواز نشان از ذلت و ضعف دشمنان دارد، گفت: امروز دشمنان به جایی رسیده اند که چشم دیدن اقتدار و انسجام ایران اسلامی را ندارند و اینگونه اقدامات وحشیانه نشان از ذلت و ضعف آنها دارد.



به گزارش ترکمن سسی به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، مدرس حوزه علمیه اهل سنت ضیائیه شهر فراغی با بیان اینکه، حادثه تروریستی اهواز نشان از ذلت و ضعف دشمنان دارد، گفت: امروز دشمنان به جایی رسیده اند که چشم دیدن اقتدار و انسجام ایران اسلامی را ندارند و اینگونه اقدامات وحشیانه نشان از ذلت و ضعف آنها دارد.


آخوند عبدالجلیل فرهمند در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس به خبرنگار ما گفت: هفته دفاع مقدس یاد آور رشادت ها، از خود گذشتگی و دلاورمردی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس است.


وی با بیان اینکه، ترویج فرهنگ گذشت و از خودگذشتگی بر همگان ضروری است، افزود: حفظ و تکریم دفاع مقدس و افتخارآفرینان آن متعلق به همه ی اقشار جامعه است و باید همه افراد به هر شکلی که می توانند به تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره این ایام بپردازند.


مدرس حوزه علمیه اهل سنت ضیائیه شهر فراغی، دفاع مقدس را دوران مهمی در تاریخ کشور و یادآور ایستادگی ملت ایران در برابر قدرت های جهان و استکبار دانست و تصریح نمود: دفاع مقدس حدیث ماندگار پایداری و فداکاری شهدا و ملتی است که در راه دفاع از مکتب اسلامی، اقتدار، عزت و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمن را به خاک ذلت نشاند.


آخوند عبدالجلیل فرهمند خاطر نشان کرد: به برکت خون شهدا که ایران به آنها افتخار می کند ملت توانست در مقابل کفر و استکبار ایستادگی کرده و با مقاومت امنیت کنونی را در کشور رقم بزند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جایگاه رسانه ها در ترویج فرهنگ دفاع مقدس گفت: بخش اعظم پیام عظمت و اقتدار نظام اسلامی در این دوران مرهون مجاهدان خبرنگاران است و باید به اهمیت نقش آنها در اطلاع رسانی برای نسل جدید بیشتر توجه کنیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر