c_300_250_16777215_10_images_1_65951.jpg

ترکمن سسی- مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور با اشاره به طرح علاج بخشی وضعیت خلیج گرگان، گفت: در گام نخست 12 میلیارد تومان برای لایروبی یکی از دهانه های ورودی خلیج گرگان تخصیص یافت.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از ایسنا-منطقه گلستان، محمد راستاد امروز در حاشیه بازدید از خلیج گرگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس آخرین ارزیابی که سازمان حفاظت محیط زیست انجام داد، با لایروبی کانال چپاقلی به عنوان یکی از مسیرهای ورودی دریای خزر به خلیج گرگان،‌ وضعیت مبادله آب به درون خلیج بهبود می یابد.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح 12 میلیارد تومان اعتبار پیش‌ بینی شده است، افزود: امیدواریم به زودی مراحل نهایی ارزیابی و مطالعات این پروژه انجام شود.

«میرمحمد غراوی» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان محل اعتباری را برای اجرای این پروژه پیش بینی کرده است؛ سعی داریم مراحل تامین اعتبار لایروبی کانال‌ توسط سازمان بنادر و دریانوردی کشور صورت گیرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر