c_300_250_16777215_10_images_1_69345.jpg

ترکمن سسی- دبیر هیات والیبال استان گلستان گفت: اسامی 10 داور قضاوت کننده در تور جهانی تک ستاره والیبال ساحلی بندر ترکمن اعلام شد.

به گزارش ترکمن سسی ، حسین مقدم راد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: «گل محمد کر» و «نورمحمد محرابی» از گلستان، «علی اکبر صدر» و «مسعود حمدانی» از هرمزگان، «علیرضا قلیزاده»، «نوید زنده روحیان»، «مصطفی مقدم » و «حبیب مقیمی» از خراسان، «علیرضا برومند» از اصفهان و «مرتضی بشر دوست» از تهران داوران دعوت شده به این رقابت ها هستند.
تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی مردان روزهای دهم تا سیزدهم مهر جاری در شهرستان بندرترکمن استان گلستان برگزار می شود که به گفته دبیر هیات والیبال استان گلستان، 24 تیم شرکت کننده از شش کشور مدعی والیبال ساحلی جهان برای کسب جایزه 5 هزار دلاری این تور با هم رقابت می کنند.
هشت تیم از قزاقستان، دو تیم از ساحل عاج، دو تیم از عمان، دو تیم از تایلند، دو تیم از جمهوری چک و هشت تیم از ایران در تور تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن حضور دارند.
مقدم راد گفت: میزبانی این گونه مسابقات با حضور ستارگان والیبال ساحلی موجب افزودن بر توان بدنی و تجربه ورزشکاران گلستانی شده و آنها را برای رقابت با مدعیان در رویدادهای معتبر جهانی آماده خواهد کرد.
 گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است و صد درصد اعضای تیم های اعزامی از ایران به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 را گلستانی ها تشکیل دادند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر