c_300_250_16777215_10_images_1_69401.jpg

ترکمن سسی- رقابت های والیبال ساحلی تور جهانی تک ستاره بندرترکمن با حضور13 تیم داخلی و خارجی صبح روز چهارشنبه در مجموعه ورزشی امام رضا (ع) این شهر ساحلی در غرب استان گلستان آغاز شد.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری ایرنا گلستان در اولین مسابقه این رویداد ورزشی، پرویز فرخی و بهنام توکلی در قالب تیم ایران 4 به مصاف تیم جوانان ایران با ترکیب امیر مالمیر و محسن مومن زاده رفتند.
در مسابقات بعدی روز اول این رقابت ها، تیم‌های جمهوری چک و ساحل عاج، تیم‌های ملی ایران 6 با تایلند 2، تیم ملی نوجوانان ایران با تایلند 1 و ایران 5 با قزاقستان مسابقه می دهند.
مسابقات والیبال ساحلی تور تک ستاره شهرستان بندرترکمن با شرکت یک تیم از جمهوری چک، یک تیم از ساحل عاج، یک تیم از قزاقستان، 2 تیم از تایلند و 8 تیم از ایران به مدت 3 روز در بندرترکمن برگزار می‌شود.
براساس قرعه‌کشی، 13 تیم شرکت‌کننده در 4 گروه قرار گرفتند که در گروه اول تیم ملی ایران 1 با ترکیب سالمی و وکیلی، تیم ملی ایران 4 با ترکیب فرخی و توکلی، ایران 5 با ترکیب نیکوفر و کلته ،در گروه دوم تیم‌های ایران 2 با ترکیب رئوفی و میرزاعلی و جمهوری چک و تیم ملی جوانان ایران قرار دارند.
در گروه سوم نیز تیم ایران 3 با ترکیب سلاق و پورعسگری ، تیم‌های تایلند 2 و ساحل عاج و در گروه چهارم تیم تایلند 1، تیم قزاقستان به همراه تیم ایران با ترکیب قلی‌پور و یمرلی و تیم ملی نوجوانان ایران حضور دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر