c_300_250_16777215_10_images_69405.jpeg

ترکمن سسی- سه نماینده کشورمان در بازی‌های تور تک ستاره جهانی والیبال ساحلی بندرترکمن به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یافتند.


به گزارش ترکمن سسی به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان، در روز دوم بازی‌های تور تک ستاره والیبال ساحلی بندرترکمن در نوبت صبح در نخستین دیدار تیم ایراه پنج به مصاف ایران 6 رفت که در نهایت تیم ایران 6 با نتیجه دو بر یک پیروز شد.
در تیم ایران پنج پرویز فرخی و بهنام وکیلی و در تیم ایران 6 نیز بهمن قلی‌‌پور و رسول یمرلی به میدان رفتند و گل محمد کر و نورمحمد محرابی به عنوان داوران اول و دوم در این بازی قضاوت کردند.
بازی دوم در نوبت صبح تیم‌های ایران هشت به دلیل مصدومیت یکی از بازیکنان از رویارویی با جمهوری چک انصراف داد و این بازی به سود تیم چک اعلام شد.
در بازی سوم تیم ایران هفت با ساحل عاج به میدان رفت که در نهایت ایران هفت با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان شود و در این بازی ابوالحسن خاکی‌زاده و رضا نقیبی برای تیم ایران هفت به میدان رفتند و با کسب این پیروزی به جمع هشت تیم برتر این دوره از رقابت‌ها راه یافتند.
در بازی چهارم، نوبت صبح امروز تیم تایلند دو موفق شد تایلند یک را شکست دهد و به جمع هشت تیم برتر راه یابد.
در نوبت عصر این دوره از رقابت‌ها نیز در نخستین بازی تیم ایران دو و ایران چهار با هم رقابت کردند که ایران دو موفق شد ایران چهار را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها راه یابد.
در بازی دوم نوبت عصر تیم‌های قزاقستان و جمهوری چک به میدان رفتند که تیم ملی قزاقستان موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه یابد.
در بازی سوم عصر امروز دو تیم نوجوانان به مصاف ایران سه رفت که در نهایت تیم ایران هسه موفق شد دو بر صفر تیم نوجوانان ایران را شکست دهد و به جمع چهار تیم برتر راه یابد.
در بازی چهارم تیم ایران یک برابر تایلند دو به میدان رفت که در نهایت ایران یک موفق شد با نتیجه دو بر صفر پیروز شود و به جمع چهار تیم برتر مسابقات راه یابد.
فردا دیدارهای رده‌بندی و فینال مسابقات از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر