c_300_250_16777215_10_images_1_69605.jpg

ترکمن سسی- مدرس مدرسه علوم دینی ضیاییه شهر فراغی گفت: اخلاق پیامبر گرامی اسلام بهترین الگو برای تدبر در دین مبین اسلام است.



به گزارش ترکمن سسی به نقل از رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، آخوند عبدالجلیل فرهمند در مورد اخلاق حسنه پیامبر (ص) به خبرنگار ما گفت: آن بزرگوار با داشتن اين خصلت‏ ستودنى توانست در طول 23 سال، دل‌هاى بسيارى را به خود شيفته كرده و به صراط مستقيم هدايت كند.


وی جنبه های اخلاقی و رفتاری پیامبر عظیم الشان اسلام (ص) را الگویی کامل و شایسته برای انسان امروز دانست و گفت: ما باید در طول زندگی خود سیره رفتاری و عملی ایشان را الگوی کارهای خود قرار دهیم.


مدرس مدرسه علوم دینی ضیاییه شهر فراغی با بیان اینکه، خلق حسنه پیامبر (ص) از جمله ممتازترین اوصاف پیامبر گرامی می باشد، تصریح نمود: خداوند از این ویژگی بارز رسول اکرم (ص) خشنود است و وقتی خدای سبحان از چیزی با عظمت یاد کند معلوم می شود آن کس یا آن چیز از عظمت فوق العاده ای برخوردار است.


آخوند عبدالجلیل فرهمند با اشاره به اینکه، زندگانی گهربار پیامبر اکرم (ص)، سرشار از معنویت، صفا، عاطفه و مهرورزی بوده است، اظهار نمود: در بعد اخلاق و آداب زندگانی فردی معنوی، آن حضرت نمونه‌ کامل انسانی از لحاظ ایمان، تقوا، پرهیزکاری، قناعت، نیکوکاری و جوانمردی است.


وی در پایان گفت: آنچه سبب ممتاز شدن رسول خدا (ص) در بین مردم و حتی حیرت غیر مسلمانان است، رفتار کریمانه، صفات پسندیده و سجایای اخلاقی ایشان است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر