c_300_250_16777215_10_images_1_69627.jpg

ترکمن سسی - مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت گفت: توجه به مشترکات اصیل موجب تقویت اتحاد و همدلی امت اسلامی و ترویج و گسترش دین مبین اسلام می شود.

 

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی ، عبدالحی آخوند میرزاعلی مشاور استاندار گلستان در امور اهل سنت و امام جمعه اهل سنت آق قلا ، صبح یکشنبه 27 آبان ماه در همایش " نقش علما در وحدت امت اسلامی" در جامعه المصطفی العالمیه گرگان با تبریک میلاد خجسته نبی مکرم اسلام(ص) افزود: خداوند متعال با فرستادن پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) بر امت اسلامی منت نهاد و دین مبین اسلام را مایه فخر، فضیلت و رحمت قرار داد.

حاج عبدالحی آخوند میرزاعلی خاطر نشان کرد: خداوند باریتعالی علیرغم اینکه نعمات بی شماری برای انسانها قرار داده است در هیچ موردی منتی بر بندگان خود ننهاده است ولی به شان  نزول پیامبر (ص) بر ما منت نهاده است.


مشاور امور اهل سنت استاندار گلستان با اشاره به ماموریت بزرگ پیامبر(ص) برای تحکیم احکام، تزکیه نفس و تحویل قرآن کریم به انسانها ، تصریح نمود: پیامبر (ص) اسوه حسنه و الگوی خلقت تمام مخلوقات است و ما امروز باید تابع هدایت ایشان و  ادامه دهنده راه و منش این عزیز بزرگوار باشیم.


امام جمعه اهل سنت آق قلا با اشاره به تلاش های همراه با خدعه و نیرنگ دشمنان اسلام برای خاموش کردن نور فراگیر اسلام ، خاطر نشان کرد: اسلام دینی است که چراغش را پیامبر (ص) منور کرده است و امروز علما و روحانیون وظیفه دارند که این نور الهی را حفظ و اعتلا ببخشند و ترویج و گسترش بدهند.


آخوند عبدالحی میرزاعلی استان گلستان را نماد اتحاد و همدلی عنوان کرد و افزود: وقتی قطره های باران یکی یکی جمع شده و به یکدیگر برسند سیلی خروشان خواهند ساخت لذا مسلمانان نیز وقتی با محوریت دین مبین اسلام و مشترکات اصیل اسلامی گرد هم آیند و متحد شوند، دشمنان اسلام هرگز نخواهند توانست به اهداف شوم خود دست یابند و شکست خواهند خورد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر