c_300_250_16777215_10_images_70010.jpg

ترکمن سسی - محمدرضا مازندرانی سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان بعداز ظهر امروز سه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد : اخلاق ، احساس مسولیت و امانتداری معلمان در برابر دانش آموزان بسیار اهمیت دارد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری ترکمن سسی ، سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان در این نشست خبری با اشاره به اهمیت رسانه ها به عنوان چشم بینای جامعه گفت: توجه ویژه ای به نقش رسانه ها قایل هستیم و به تاثیر گذاری آنان در جامعه اعتقاد دارم.
مازندرانی تصریح کرد : ایجاد دغدغه در دانشجویان برای احساس و درک نقاط کور در محیط های آموزشگاهی از نکاتی است که در انتقال آن به دانشجویان و معلمان آینده در محیط های واقعی و نه صرف مباحث تئوریک  سعی می شود.

 

مراسم گرامی داشت یکصد سال فعالیت مراکز تربیت معلم برگزار می شود
وی خاطر نشان کرد : هفته آینده گرامی داشت یکصد سال فعالیت تربیت معلم در کشور و نیز هشتادمین سال فعالیت تربیت معلم در گرگان طی مراسمی در گنبدکاووس برگزار خواهد شد.
وی درباره ی سیاست ها و برنامه های دانشگاه فرهنگیان گفت : سیاست های اجرایی دانشگاه فرهنگیان از مرکز ابلاغ می شود و ما در استانها این سیاست ها را اجرا می کنیم و در برنامه ها نیز روی سه محور آموزش ، پژوهش و ارتقای فضاهای فیزیکی دانشگاه تاکید داریم.

 

سهمیه اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان گلستان افزایش یابد
مازندرانی ادامه داد: متاسفانه اکنون ما در استان گلستان با کمبود اعضای هیات علمی مواجه هستیم به طوری که برای تربیت ۵۰۰ معلم تعداد ۱۰ هیات علمی داریم و ضرورت افزایش سهم جذب هیات علمی برای گلستان محسوس است و امید داریم با کمک مدیران ارشد استانی این وضعیت را بهبود ببخشیم.
وی افزود : یکی از مشکلات دیگر دانشگاه فرهنگیان قدیمی بودن ساختمان های آن است و در سفر کمیسیون آموزش مجلس دغدغه های فضاهای کالبدی دانشگاه به اعضای کمیسیون منعکس شد و در ادامه سه مصوبه خوب حاصل این پیگیری ها بود.

 

سه مصوبه خوب حاصل سفر کمیسیون آموزش به گلستان بود که نیاز به پیگیری دارد
مازندرانی با اشاره به اینکه مصوبات کمیسیون های مجلس برای عملیاتی شدن نیاز به پیگیری و همکاری بخش های مختلف دارد خاطر نشان کرد : احداث پردیس دانشگاه فرهنگیان در گرگان و دانشگاه فرهنگیان در گنبدکاووس و تخیصیص یک و نیم میلیارد تومان اعتبار برای تجهیزات دانشگاه از مصوبات سفر کمیسیون آموزش مجلس به گلستان بود که امیدواریم با استفاده از ظرفیت نمایندگان و دبیر مجمع نمایندگان گلستان و ظرفیت های اجرایی استان بتوانیم در اولویت اول حداقل یک و نیم میلیارد تومان اعتبار مصوبه را تحقق ببخشیم.


سرپرست دانشگاه فرهنگیان گلستان تصریح کرد : تاکید روی پژوهش نیز از برنامه های ما می باشد و اعتقاد داریم برای ایجاد تحول و پویایی در دانشگاه پژوهش محوری ضرورت است و این موضوع برای کاربردی بودن پژوهش ها در مجموعه دانشگاه فرهنگیان تاکید می شود.
مازندرانی ادامه داد : اعتقاد داریم تعلیم و تربیت باید اجتماعی باشد ولی به لحاظ سیاست های شبانه روزی بودن دانشگاه و از جهت حفظ شان معلم و دانشجویان که کارمند دولت هستند محدودیت های سازمانی ایجاد شده است تا و ورود و خروج درب های دانشگاه کنترل شود.

 

کلاس های زبان ترکمنی در کانون های قومی دانشگاه فرهنگیان می تواند برگزار شود
وی در خصوصی سوالی درباره آموزش زبان ترکمنی در دانشگاه پاسخ داد : کانون های قومی دانشگاه می توانند کلاس های ترکمنی برگزار نمایند. البته سرفصل های آموزشی دانشگاه فرهنگیان کشوری است و بر اساس نیازهای آموزش و پرورش برای ما ابلاغ می شود ما در دانشگاه فرهنگیان تدریس زبان قومی که کتاب تعریف شده و دارای سرفصل مشخصی باشد در حال حاضر نداریم. این موضوع در برنامه اجلاس مدیران در تهران طرح و پیگیری خواهد شد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر