c_300_250_16777215_10_images_70212.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت : عملیات ساخت بزرگراه گنبدکاووس به اینچه برون ( جاده نفت) واقع در شمال استان با تزریق اعتبارات در ماه های باقیمانده تا پایان سال شتاب بیشتری می گیرد. 


 به گزارش ترکمن سسی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی گلستان : حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان در بازدید  روز گذشه خود و هیات همراه از عملیات اجرایی پروژه مذکور افزود:پروژه فوق یکی از مهمترین پروژه های اداره کل در استان است که تلاش  می شود با سرعت بیشتری دنبال شود.
وی افزود : بررسی وضعیت موجود و پیگیری در تسریع ادامه عملیات اجرایی این پروژه از مهمترین اهداف این بازدید است.
محبوبی ادامه داد : وجود پایانه مرزی اینچه برون و ایستگاه راه آهن بین المللی و قرارگرفتن منطقه آزاد و بندر خشک اینچه برون اهمیت احداث این محور را دوچندان می کند.
این مقام مسئول اظهار داشت: 20 کیلومتر از این مسیر بازگشایی و در نظر است بااعتبار مصوب 98 میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی در سالجای6 کیلومتر آن آسفالت و بخشی از مسیر آزاد سازی و عملیات زیر سازی صورت گیرد و دراین رابطه قرار داد نیز منعقد گردیده است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان گلستان : طول این پروژه را 56 کیلومتر اعلام و افزود در صورت پایان عملیات اجرایی آن 26 کیلومتر از طول محور حال حاضر گنبد – اینچه برون کاهش خواهد یافت.
پیشتر مدیر کل راه و شهرسازی گلستان کل اعتبار مورد نیاز پروژه بالغ بر ۶۰۰میلیارد ریال عنوان کرده بود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر