c_300_250_16777215_10_images_70380.JPG

ترکمن سسی - حکیم گلدی زاده مدیر پیشین تعاون روستایی گلستان در مراسم تودیع و معارفه مدیر تعاون روستایی گلستان با کنایه به رقبای سیاسی خود گفت : بعد از ترک مسئولیت اجرایی ساکت نخواهم نشست و یقینا در عرصه سیاسی قویا ورود و طوفان به پا خواهم کرد.


حکیم گلدی زاده تصریح کرد : بیش از آنکه یک مدیر اجرایی باشم یک فرد سیاسی هستم و یک فرد سیاسی هیچوقت در یک مسولیت باقی نمی ماند و دست از کار نمی کشد و امروز کار من در این مسولیت تمام شد و اکنون با قدرت در عرصه های دیگر فعالیت خواهم نمود و با اعتقاد ذاتی که به نظام دارم ، تا آخر عمر خود را سرباز نظام می دانم و دست از فعالیت نخواهم کشید.
وی فرصت دو سال خدمت خود در مسولیت اجرایی را مدیون حمایت های مختار مهاجر رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان دانست و افزود : اگر کمک و حمایت مختار مهاجر نبود من در این جا مسولیت نداشتم و بعید می دانم اکنون نیز فردی از میان ترکمن ها و دکتر نورمحمد کوچکی در این مسولیت منصوب می شد.
خط و نشان برای رقبای سیاسی و عزم جدی برای ورود به عرصه سیاسی
به یاد داریم که حدود دو سال پیش در مراسم معارفه گلدی زاده سه نماینده ترکمن منطقه حضور داشتند و در انتصاب وی نیز حداقل رایزنی های یکی از همین نمایندگان بی تاثیر نبوده است ، با این وجود حکیم گلدی زاده امروز حتی نامی از نماینده ای که اتفاقا در دوران فعالیت های انتخاباتی علنا نیز از وی حمایت کرده بود نامی به میان نیاورد و در حالیکه حدود یک سال و اندی دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی را خواهیم داشت صحبت از چهره سیاسی بودن و ورود جدی به عرصه سیاست و طوفان سخن می گوید.
با توجه به سابقه کاندیداتوری حکیم گلدی زاده در انتخابات چند دوره قبل مجلس شورای اسلامی که حتی به مرجله دوم نیز ورود پیدا کرده بود ، صحبت های امروز وی در مراسم تودیع را می توان نشان از عزم وی برای  ورود جدی در عرصه انتخابات آتی مجلس در منطقه قلمداد کرد و به احتمال زیاد عبارت "طوفان به پا کرد" نیز خط و نشان وی برای سایر رقبای انتخاباتی باشد.
گفتنی است حکیم گلدی زاده که اکنون مدیریت تعاون روستایی گلستان را ترک کرد در دوران فعالیت های انتخاباتی پیشین مجلس در شرق استان در جریان موسوم به یاشولی ها نفوذ داشت و در انتخابات گذشته آشکارا از یکی از کاندیداهای انتخاباتی حوزه گنبدکاووس و بخش داشلی برون حمایت کرده بود با این توضیح وی با صحبت های امروز خود نظرها را به برخی معادلات آتی در این جریان معطوف کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر