c_300_250_16777215_10_images_73506.jpg

ترکمن سسی - استاندار گلستان امروز پنجشنبه با حضور در قرارگاه مردمی شهدای سلامت شهر گرگان گفت که همکاری گروه‌های مردم نهاد و جهادی در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مشکلات مرتبط استان را کم کرده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان، هادی حق شناس اظهار داشت: ساده ترین راه مقابله با ویروس کرونا رعایت بهداشت فردی و اصل در خانه ماندن است و از تمام مردم می خواهم نسبت به رعایت آن خود را ملتزم بدانند.
استاندار گلستان ضمن بازدید از کارگاه تولید ماسک و وسایل پیشگیری برای کادر درمانی استان گفت: همکاری مردم زحمات پرستاران و کادر درمانی را که از اول اسفند سال گذشته بصورت شبانه روزی برای پیشگیری از شیوع کرونا تلاش دارند، کاهش می دهد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گلستان هم گفت: اکنون ۱۲ ایستگاه‌ سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برای پیشگیری از شیوع کرونا فعال هستند.
حجت‌الاسلام روح الله سلیمانی فرد افزود: این ایستگاه‌های سلامت در بقاع شاخص استان گلستان و با همکاری دانشگاه‌ علوم پزشکی و بسیج برپا شده که در این راستا تعداد ۱۲ بقعه هم مجری طرح هستند.   
وی اضافه کرد: ایستگاه‌های سلامت در امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان گلستان شامل امامزاده عبدالله و سقاخانه ابوالفضلی گرگان، امامزاده زیارت، امامزاده مجید کردکوی، امامزاده ابراهیم النگ، امامزادگان عبدالله و فضل الله روشن آباد، امامزاده یحیی بن زید گنبد، امامزاده آق امام آزادشهر، امامزاده قاسم دلند، امامزاده هارون الازمن علی آباد، زیارتگاه ذکریا انبار الوم آق قلا و امامزاده ۹ تن گرگان قرار دارند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در ایستگاه‌های سلامت برپا شده علاوه بر تولید ماسک و گان و تهیه مواد ضدعفونی کننده، ارائه خدمات پزشکی مقابله با شیوع کرونا شامل تب سنجی، سنجش فشارخون و غیره، توزی اقلام بهداشتی نظیر ماسک، و مواد ضدعفونی هم انجام می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر