c_300_250_16777215_10_images_73612.jpg

ترکمن سسی - امام جمعه شهر فراغی گفت: لازمه پیشرفت هر جامعه ای امنیت و آرامش آن می باشد.


ترکمن سسی - آخوند محمد امین صفری به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام به خبرنگار ما گفت: بدون ترديد يکي از مهمترين مؤلفه هاي اجتماعي که وجود آن در هر جامعه اي از ضروريات محسوب شده و بدون آن زندگي سعادتمندانه در کمال آرامش براي آحاد مردم امکان پذير نمي باشد، مسأله مهم و اساسي امنيت است.

وی با اشاره به آیه 112 سوره نحل " وَ ضَرَبَ اللَّهُ مَثَلًا قَرْيَةً كانَتْ آمِنَةً مُطْمَئِنَّةً يَأْتِيها رِزْقُها رَغَداً مِنْ كُلِّ مَكانٍ فَكَفَرَتْ بِأَنْعُمِ اللَّهِ فَأَذاقَهَا اللَّهُ لِباسَ الْجُوعِ وَ الْخَوْفِ بِما كانُوا يَصْنَعُونَ" افزود:  خداوند شهر و جامعه نمونه را جامعه‌ای می‌داند که دارای امنیت فراگیر و جامع باشد و مردم در آن با اطمینان و آرامش و آسایش زندگی کنند و در حقیقت خوشبختی جوامع به آرامش و آسایش است.

امام جمعه شهر فراغی در ادامه سخنان خود تصریح نمود: امنیت به سبب ارزش و جایگاه عظیم آن در زندگی هر انسانی، عظیم‌ترین نعمت الهی دانسته شده است و آثار و برکاتی که برای امنیت بیان می شود، خود بهترین شاهد در اهمیت و ارزش امنیت و آرامش در زندگی بشر است.

آخوند محمد امین صفری وجود امنیت پایدار در کشور عزیزمان را مرهون تلاش و کوشش نیروهای انتظامی، نظامی و اطلاعاتی دانست و افزود: اقتدار و امنیت جمهوری اسلامی ایران و خنثی سازی توطئه های دشمن که به مدد رهنمودهای مقام معظم رهبری حاصل شده مرهون، فداکاری ها و از جان گذشتگی های سربازان گمنام امام زمان (عج) است.

وی تصریح نمود: انسان هایی که با مجاهدت‌های خاموش و چشمان تیزبین، جمهوری اسلامی ایران را به امن‌ترین کشور تبدیل کرده است و در گمنامی از کشور محافظت می‌کنند.

این روحانی اهل سنت با تاکید براینکه، اگر امروز من و شما در این کشور با آرامش و امنیت زندگی می‌کنیم نباید فراموش کنیم افرادی هستند که شبانه‌روز خواب را از چشم دشمن گرفته‌اند و امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آورده‌اند، خاطر نشان کرد:  آن‌ها هیچوقت به دنبال نام و نشان نبودند چرا که مزد کار خود را از خداوند متعال دریافت می‌کنند و چه سعادتی بهتر از این است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر