c_300_250_16777215_10_images_73763.jpg

ترکمن سسی - داداشی مدیر کل هواشناسی گلستان گفت : در راستای حفظ و نگهداری و بروز نمودن ایستگاههای سینوپتیک استان، از ابتدای سال جاری تاکنون  پلاتفرم ایستگاههای سینوپتیک گنبد کاوس، اینچه برون و مراوه تپه تعمیر و بازسازی شده است.



به گزارش روابط عمومی هواشناسی گلستان، داداشی مدیر کل استان در ارائه گزارشی از وضعیت عمرانی و بازسازی تعمیرات اساسی ایستگاههای هواشناسی استان گفت: بر اساس برنامه عملیاتی تعمیر، تجهیز و بازسازی ایستگاههای سینوپتیک هواشناسی استان و در راستای حفظ و نگهداری و بروز نمودن ایستگاهها از ابتدای سال جاری تاکنون  پلاتفرم ایستگاههای سینوپتیک گنبد کاوس، اینچه برون و مراوه تپه تعمیر و بازسازی شده است.
وی افزود: این عملیات عمرانی شامل بازسازی و تعویض راهروهای داخلی پلاتفرم، تعویض جعبه اسکرین ها، رنگ آمیزی کلی، تعویض و زیر سازی تشت تبخیر، تعویض منبع اب تشت تبخیر و بهینه سازی کرت دماسنج های خاک و رسیدگی به وضعیت روشنایی پلاتفرم و مسیر آن در ایستگاههای گنبد کاوس، اینچه برون و مراوه تپه بوده که انجام این عملیات ظاهر مطلوبی از پلاتفرم ایستگاههای یاد شده نمایان ساخته و برای سایر ایستگاههای استان نیز عملیات مشابه برنامه ریزی و در دست اقدام است.
داداشی در پایان گفت : عقد قرارداد با پیمانکار ساختمانی جهت بازسازی کلی ساختمان اداری ایستگاه های آسیب دیده از سیل سال گذشته شامل بندر ترکمن، گنبد کاوس، مینودشت و اینچه برون نیز از محل اعتبارات ابلاغی سیل انجام شده و انجام امورات عمرانی مربوطه از بندر ترکمن آغاز شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر