c_300_250_16777215_10_images_73770.jpg

ترکمن سسی – رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت گلستان گفت: در راستای دستیابی به جهش تولید امسال 50 کارخانه غیر فعال در گلستان با سرمایه 500 میلیارد تومانی احیا خواهد شد.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، حسین طلوعیان ظهر امروز پنج شنبه در نشست خبری اظهار کرد: در حال حاضر 447 واحد تولیدی صنعتی در استان گلستان زیر 50 درصد فعال هستند و در راستای دستیابی به جهش تولید برنامه داریم 50 واحد تولیدی صنعتی را امسال با تامین مالی و پرداخت تسهیلات به میزان 500 میلیارد تومان احیا بکنیم تا در راندمان و میزان تولید شاهد تحول چشمگیری باشیم.
وی افزود: برنامه احیای واحدهای تولیدی صنعتی از برنامه‌های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که از سال 95 آغاز شده و هر سال ۴۰ تا ۵۰ واحد با پرداخت تسهیلات یا رفع موانع به چرخه تولید بازگشته اند.
طلوعیان در خصوص برنامه های محوری سازمان صنعت معدن و تجارت در خصوص جهش تولید گفت:احیای واحدهای تولیدی صنعتی راکد ، استفاده از ظرفیت خالی تولیدی واحدهای صنعتی ، بازسازی و نوسازی واحدهای تولیدی صنعتی ، اجراثی طرح های حمایتی برای ارتقای سیمای صنعتی استان و حمایت از طرح های پیشران از جمله برنامه های مدنظر برای تحقق شعار سال است.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان با بیان اینکه گلستان جزو 12 استان توسعه نیافته صنعتی تعریف شده است یادآور شد: طرح هایی برای حمایت از جایگاه صنعتی و تغییر سیمای صنعتی استان در حال پیگیری است از جمله آنها می توان به ریسندگی نخ پنبه ، طرح تولید اوره ، طرح چاپ و رنگرزی انواع پارچه اشاره کرد.

حسین طلوعیان به شهرک تخصصی مبلمان روستای چن سولی نیز اشاره کرد و گفت: کارهای اولیه این طرح انجام شده و در صورتی که با موفقیت به فعلیت برسد از جمله طرح هایی است که می تواند جهش تولید را در پی داشته باشد.

طلوعیان با اشاره به تعهد ایجاد اشتغال 8000 نفری بخش صنعت ، معدن و تجارت گلستان در سال 98 گفت: با دستور استاندار گلستان این تعهد به 10000 نفر افزایش یافت و در سال 98 با ایجاد 10372 شغل جدید صد در صد تعهدات ما در ایجاد اشتغال تحقق پیدا کرده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر