c_300_250_16777215_10_images_73806.jpg

ترکمن سسی - رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان گفت: تعداد افراد بستری در بیمارستان‌های استان با ظن ابتلا به کرونا از روزانه ۳۰۰ بیمار در هفته اول فروردین امسال به ۲۰ بیمار در روزهای اخیر رسید.


عبدالرضا فاضل امروز سه‌شنبه اظهار داشت: با کاهش تعداد مبتلایان و مراجعه کنندگان، تعداد مراکز درمانی ارایه خدمت به بیماران کرونایی کاهش یافته است.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۱۹۴ بیمار کرونایی در گلستان بستری هستند که از این تعداد ۹ نفر به دلیل وخامت اوضاع در بخش مراقبت‌های ویژه (آی سی یو) تحت درمان قرار دارند.
به گزارش ایرنا ، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گلستان بدون اشاره به تعداد فوت شدگان بیماران کرونایی در این استان گفت: چون برخی بیماران مشکوک به کرونا در اورژانس جان خود را از دست داده یا در بخش آی سی یو جان باختند، امکان گرفتن تست کرونا از آنان وجود نداشت.
وی اضافه کرد: از سوی دیگر برخی از بیماران مشکوک به کرونا در منزل و یا در حین انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند که برای همه فوت شدگان پرونده تشکیل شده و هر پرونده در کمیته ویژه مرگ با توجه به مدارک موجود بررسی و نتایج آن اعلام خواهد شد.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: بهترین زمان ممکن برای اعلام تعداد فوت شدگان در این استان به علت ابتلا به ویروس کرونا، پایان وجود این ویروس است و اکنون هیچ آمار دقیقی در این زمینه نمی‌توان ارائه داد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر