c_300_250_16777215_10_images_73804.jpg

ترکمن سسی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان ضمن قدردانی از فعالان حوزه ی کانون های تبلیغاتی استان که در ایام کرونا به نوبه ی خود مسئولیت پذیری اجتماعیشان را نشان دادند، گفت: در حال حاضر 206 کانون تبلیغاتی مشغول به فعالیت است.


به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان، عادله کشمیری با اشاره به حضور فعالانه کانون های آگهی تبلیغاتی در مواسات و کمک های همدلانه در روزهایی که جامعه درگیر کرونا است، افزود: کانون های تبلیغاتی با طراحی و اشتراک گذاری طرح های گرافیکی متناسب با نیاز جامعه؛ در پویش های مبارزه با کرونا فعالیت های چشمگیری از خود نشان دادند.
وی ادامه داد: همچنین کانون های تبلیغاتی با کمک به توسعه اقتصادی از طریق طراحی و چاپ و  بسته بندی محصولات و کالاهای تولیدی استان و کشور و ایجاد ارزش افزوده، توانستند سهمی در نیازهای جامعه در روزهایی که با ویروس کرونا دست وپنجه نرم می کنیم، داشته باشند.
وی با تاکید بر نقش موثر کانون های تبلیغاتی در توسعه فرهنگ عمومی و سبک زندگی ایرانی – اسلامی و حضور فعالانه ی آن ها در این مهم، گفت: در حال حاضر 206 کانون تبلیغاتی دارای مجوز در استان گلستان مشغول به فعالیت هستند.
کشمیری در خاتمه با آرزوی بهبودی مبتلایان به ویروس کرونا و نابودی این مهمان ناخوانده، گفت: در سال 98 مجوز 13 کانون تبلیغاتی جدید و در سال 99 تا به امروز به 2 تقاضا، مجوز راه اندازی کانون تبلیغاتی داده شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر