c_300_250_16777215_10_images_74241.jpg

ترکمن سسی - حاج آخوند عبدالکریم جاور امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس گفت: خبرنگار باید امانت دار و با صداقت باشد.


آخوند عبدالکریم جاور در نشست خبری با خبرنگاران و فعالین شبکه‌های اجتماعی با تاکید براینکه، خبرنگار باید صداقت داشته باشد، گفت: خبرنگار واقعی باید با رعایت عدالت در نشر اخبار، جانبدارانه یا در خلاف مقوله خبری، قلم فرسایی نکند.
وی با اشاره با تاکید براینکه، خبرنگار باید اخبار موثق را نشر دهند، تصریح نمود: خبرنگاران نباید هر چیزی را که می‌شنوند و یا می‌بینند منتشر کنند، بلکه باید روی آن موضوع تحقیق و بررسی کرده و با استناد به منابع دقیق، خبر را منتشر کند تا موجب تشویش اذهان عمومی نگردد.
آخوند عبدالکریم جاور در ادامه اظهار نمود: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که خبرگزاری‌ها و رسانه‌های اینترنتی حرف اول را می‌زنند و مثل دوران قدیم و روزنامه‌های سنتی نیست که اخبار پس از تحقیق و تنظیم پس از طی زمانی حدود یک روز یا هفته منتشر شود، امروز با زدن یک کلید در سایت‌های خبری و شبکه‌های اجتماعی، خبرهای زیادی در سراسر جهان منتشر می‌شود.
وی با بیان اینکه، خبرنگاران در نشر مطالب باید بیش از پیش دقت نظر داشته باشند، افزود: ممکن است در فضای مجازی در کمتر از یک ساعت هزاران نفر مطلبی را مطالعه کنند و سرعت نشر اخبار و اطلاعات ثانیه‌ای صورت می‌گیرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر