c_300_250_16777215_10_images_75072.jpg

ترکمن سسی- مدیرکل شیلات گلستان گفت: در استان ۱۸ هزار حلقه چاه مجاز وجود دارد و اگر در افق ۱۰ ساله در ۵۰ درصد این چاه ها تولید داشته باشیم جهش بزرگی در تولیدات آبی خواهیم داشت.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، سیدجواد قدس علوس ظهر امروز در نشست رسانه ای اظهار کرد: ایجاد زنجیره ارزش از طریق پتانسیل های استان و ایجاد تولید و رونق اقتصادی از اهداف مورد پیگیری ماست و با توجه به شرایط تحریم های ظالمانه که شرایط جنگ اقتصادی برای ما تحمیل کرده همت ، همدلی و همسویی همه اقشار و رسانه ها در جهش تولید مورد انتظار است.

مدیر کل شیلات گلستان خاطر نشان کرد: هدف ما از این طرح بردن اشتغال به روستاهاست و در حال حاضر در ۲۰۶ نقطه استان در حال تولید از چاه های دومنظوره هستیم.

وی با اشاره به اینکه سالانه ۱۰ میلیون مسافر از گلستان دیدن می کنند افزود: اگر استخرهای پرورش ماهی این چاه های دومنظوره در کنار راه های اصلی باشد و کلبه های سنتی و خدمات تفریحی ، صید و طبخ در همان مکان به مسافران و گردشگران ارایه شود می توان با استفاده از این قابلیت اشتغالزایی ، تولید و درآمدزایی مناسبی برای مردم گلستان و در نتیجه رونق اقتصادی پایداری ایجاد بکنیم.

قدس علوی ادامه داد: تولیدات ما در طرح چاه های دو منظوره در سال ۹۸ به میزان ۴۶۰ تن بود و اکنون تولید ۲ هزار و ۱۰۰ تن تولید هدف گذاری شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر