c_300_250_16777215_10_images_75310.jpg

گرگان - رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان گفت: تاکید ما ارایه آموزش های با کیفیت در کنار کار و تجهیزات فنی برای تربیت نیروهای ماهر و توانمند است و بیش از ۷۵ درصد فارغ التحصیلان دانشگاه علمی کاربردی جذب بازار کار شده اند.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی ، امیراحمد دهقانی رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان امروز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: دانشگاه علمی کاربردی در گلستان ۵۰۰۰ دانشجو ظرفیت پذیرش دارد و هم اکنون ۳۳۰۰ نفر دانشجو در رشته های مختلف این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

وی با اشاره به اینکه امسال ۲۲ رشته جدید در دانشگاه علمی کاربردی گلستان اضافه شده است ادامه داد: دانشگاه علمی کاربردی گلستان امسال در ۶۴ رشته کاردانی و ۴۳ رشته کارشناسی جمعا در ۱۰۷ رشته تحصیلی مجوز پذیرش دانشجو دارد.

دهقانی با بیان اینکه کیفی سازی آموزش های مهارتی مورد تاکید ماست اظهار کرد: بر اساس شاخص های متنوع سطح کیفی آموزش ها در دانشگاه علمی کاربردی در چهار سطح طبقه بندی شده و در گلستان ۸۲ درصد آموزش در سطح کیفی ۲ و ۱۸ درصد در سطح کیفی ۳ قرار دارد البته با توجه به شاخص های تعریف شده در کل کشور دانشگاه علمی کاربردی با سطح کیفی یک وجود ندارد.

رییس دانشگاه علمی کاربردی گلستان خاطر نشان کرد: دوره های کوتاه مدت دانشگاه علمی کاربردی در ۸۰۰ رشته در کنار دوره های مقطع دار برای تربیت نیروهای ماهر و توانمند ارایه می شود و برای سوق دادن جوانان به سمت آموزش های مهارتی و کسب مهارت برای ورود به بازار کار نیازمند فرهنگ سازی با کمک رسانه ها و بخش های دیگر جامعه هستیم.

وی تصریح کرد: امسال مسولیت دبیرخانه جشنواره ملی حرکت به استان گلستان محول شده است و دستاوردهای مراکز آموزش علمی کاربردی در حوزه های مختلف به نمایش گذاشته و داوری می شود و این موفقیت شایانی برای گلستان است.

رییس دانشگاه علمی کاربردی یادآور شد: شهریه تحصیل در این دانشگاه نسبت به سایر زیرنظام های آموزشی به مراتب پایین تر است و خدمات رفاهی و تسهیلات خوبی برای دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی لحاظ شده است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر