c_300_250_16777215_10_images_75321.jpg

گرگان - دکتر اعتماد، سرپرست اداره کل راه آهن شمالشرق۲ دردیدار با مهندس سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در مورد حوزه ریلی اینچه برون و مراودات تجاری با کشورهای cis گفتگو نمودند.


محسن اعتماد گفت: ایستگاه و پایانه بین المللی اینچه برون استان گلستان دروازه ورود به کشورهای cis وآسیای میانه است و در حال حاضرنیز بخشی از مبادلات بازرگانی میان ایران و کشورهای اوراسیا از طریق این کریدور ریلی انجام می شود.
وی اضافه کرد: ارتباط استان گلستان با کشورهای آسیای میانه از طریق راه آهن بین‌الملی اینچه برون برقرار است وموقعیت مناسبی برای تجارو بازرگان بخش خصوصی به منظور صادرات، واردات وترانزیت کالا و حتی سرمایه‌گذاری فراهم نموده است که تلاش داریم بااتصال خط عریض و تکمیل این خطوط راه آهن و اتصال آن به خط ریلی کشورمان، فرصت سرمایه‌گذاری بیش از پیش در این حوزه ریلی راه آهن منطقه شمالشرق۲ بیشتر فراهم شود.
وی افزود: تجار و بازرگانان وشرکتهای بین المللی می توانند با شناسایی دقیق نیازهای بازارهای هدف ،صادرات و مراودات را شتاب دهند ودر ابعاد بزرگتر به مراودات کالا از طریق این حوزه ادامه و بیش از پیش فعالتر باشند.
نماینده مردم شریف گرگان و آق قلا درمجلس شورای اسلامی نیز در این نسشت صمیمی گفت: حوزه ریلی اینچه برون و اتصال آن به خطوط کشورهای اوراسیا همواره نقش بسزائی در اقتصاد استان و منطقه ایفا می نماید و این حوزه همواره در جابجایی کالا و محموله های داخلی و خارجی حائزاهمیت است زیرا تجار و بازرگانان با استفاده از این خطوط ریلی محموله های خود را ارزانتر، امن تر و درابعاد بیشتر حمل می نمایند .
رمضانعلی سنگدوینی اضافه کرد: ما با افزایش صادرات و انجام مراودات از طریق ریلی، انشا ا... درآینده ای نزدیک شاهدرشد و شکوفایی منطقه شده و این شکوفایی می تواند باعث ساخت انبارها، سیلوها و احداث مراکز دپوی بار شود که این به نوبه یکی ازمهمترین ویژگی وجودوایجاد خطوط ریلی بین المللی اینچه برون استان گلستان می باشد.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر