c_300_250_16777215_10_images_75472.jpg

ترکمن سسی - مدرس حوزه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا گفت: تبیین سبک زندگی اسلامی از مهم ترین برنامه های حوزه است.


به گزارش رابط خبری مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور، آسیه میرزاعلی در نشست هم اندیشی بانوان فرهیخته و تقریبی اهل تسنن و تشیع گلستانی در گرگان گفت: از مهم ترین برنامه های مدرسه علوم دینی ام الابرار آق قلا، تحکیم بنیان خانواده و حفظ ارزش های دینی و اخلاقی در سایه تبیین سبک زندگی اسلامی است.
وی با بیان اینکه، امروز حال دختران و پسران و مردان و زنان جامعه ما خوب نیست، افزود: جوان امروز فقط با صحبت کردن راضی نمی شود بلکه باید پیگیر آن بود و جویای حال او باشیم تا جذب دین شده و در این راستا مشکلاتش هم رفع گردد.
مدرس حوزه علمیه خواهران ام الابرار آق قلا در بخش دیگری از سخنان خود افزود: امروز همه ما سعادت و خوشبختی می خواهیم و همه دوست داریم موفق بشویم و در جهت جلب رضایت خداوند متعال قدم بر داریم.
خانم میرزاعلی، وحدت و همدلی را رمز پیروزی مسلمانان دانست و گفت: امت اسلامی با حفظ انسجام و همگرایی می تواند موانع بزرگی را که دشمنان برای تضعیف مسلمین قرار می دهند از پیش رو بردارند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر