c_300_250_16777215_10_images_75770.jpg

گرگان : ترکمن سسی - دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور گفت: پیامبر اکرم(ص) برای همه شونات زندگی فردی و اجتماعی راهبرد دارد و بکارگیری آنها در زندگی همه ما ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کاظم لطفیان شامگاه یکشنبه 11 آبان در محفل قرآنی در مسجد گلشن گرگان اظهار کرد: اگر ما بتوانیم مسیر زندگی خود را براساس معارف قرآنی تنظیم بکنیم زندگی سراسر زیبایی و موفقیت می شود.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور خاطر نشان کرد: امروزه در زندگی مسلمانان خلاهایی وجود دارد که باید براساس آموزه های قرآنی و با پاسخ قرآنی این خلا ها پرشود.

وی ادامه داد: اولین خلا خلا معرفتی است و عدم معرفت نسبت به سیره نبوی و پیامبر مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله و سلم) در زندگی مسلمانان موجب شده است تا عده ای نسبت به ساحت مقدس پیامبر مکرم اسلام هتاکی و توهین شود.

حجت الاسللام و المسلمین دکتر لطفیان، خلأ اطاعت پذیری از پیامبر مکرم اسلام و اولی الامر را دومین خلا در زندگی مسلمانان عنوان کرد و افزود: بسیاری از مشکلات مسلمانان از عدم پیروی از پیامبر اکرم(ص) نشات می گیرد.

وی افزود: خلا سوم خلا اجابت دعوت پیامبر(صلی الله علیه و آله و سلم) است چرا که بسیاری از ما مسلمانان خود را برای اجابت دعوت پیامبر مهیا نکرده ایم.

دبیر شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور خاطر نشان کرد: چهارمین خلا در زندگی مسلمانان خلا مراقبت و نگهداری از کیمیای قرآن و پیامبر اکرم (ص) است و عدم توجه به این موًوع موجب شده تا قبله اول مسلمین و قدس شریف را واگذار کنیم.

وی تاکید کرد: معامله قرن یعنی از کیمیای پیامبر( ص) پاسداست نکردیم و جریان عادی سازی روابط برخی کشورهای منطقه با رژیم اشغالگر یعنی چوب حراج به اندوخته های ارزشمند پیامبر اکرم( ص) و عدم پاسداست کیمیای آن حضرت است

حجت الاسلام و المسلمین دکتر لطفیان تصریح کرد: در زندگی فردی ، اجتماعی و خانوادگی باید به دنبال شاخصه های اخلاقی پیامبر مکرم اسلام برویم زیرا که پیامبر اکرم برای همه شونات زندگی راهبرد دارد و عدم توجه به این موضوعات موجب افزایش آسیب های اجتماعی در زندگی ما شده است.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر