c_300_250_16777215_10_images_75779.jpg

گرگان : ترکمن سسی - شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان در بیانیه ای اعلام کرد، به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا ، حسب تصمیمات مسئولان بهداشتی کشور راهپیمایی روز 13 آبان برگزار نمی شود.


به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی، متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان به شرح ذیل است:


بسم الله الرحمن الرحیم
اَلَّذِینَ ءَامَنُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ اللَّهِ وَ الَّذِینَ کَفَرُواْ یُقَاتِلُونَ فیِ سَبِیلِ الطَّاغُوتِ فَقَاتِلُواْ أَوْلِیَاء الشَّیْطَانِ إِنَّ کَیْدَ الشَّیْطَانِ کَانَ ضَعِیفًا» «کسانی که ایمان دارند، در راه خدا پیکار می کنند و آنها که کافرند، در راه طاغوت؛ پس شما با یاران شیطان پیکار کنید؛ زیرا نقشه شیطان، ضعیف است. (نساء- 76)
13 آبان روز دستگیری و تبعید سلسله جنبان نهضت اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، درپی به تصویب رساندن لایحه کاپیتولاسیون از سوی رژیم طاغوت، شهادت جمعی از دانش‌آموزان میهن اسلامی در تظاهرات اعتراض‌آمیز استکباری سال 1357 و تسخیر و پاکسازی لانه جاسوسی آمریکا از لوث وجود فتنه‌گران توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) در سال 1358که بنیانگذار انقلاب اسلامی آن را انقلاب دوم نامید، شکست هژمونی طاغوت را در ذهن های ما متبلور می کند و در حالی که چنگال های استکبار بر هیمنه آزادی خواهی و آزادی طلبی پنجه انداخته است راهبرد انقلاب اسلامی دستان استکبار را از اهداف شوم خود چه در جمهوری اسلامی و چه در منطقه قطع کرده است.
در ایامی که مصادف با هفته وحدت است و در تلألو نخستین سال های گام دوم انقلاب اسلامی 13 آبان را گرامی میداریم.
گرچه به واسطه ویروس منحوس کرونا و با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری بر رعایت دستورالعمل های و تبعیت از تصمیمات مسئولان بهداشتی کشور راهپیمایی روز 13 آبان برگزار نمی شود اما راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ملت سرافراز که برای بالندگی انقلاب اسلامی خون بها دادند تغییر نمی کند و اراده ما برای سرنگونی طاغوت که در قلب اسلام غده صهیونیستی را به وجود آورده سست نخواهد شد.
امروز صدای خرد شدن استخوان های استکبار جهانی با بیداری اسلامی و صدور پیام گوهربار انقلاب اسلامی به سایر ملت های آزادی خواه جهان به گوش می رسد و در حالی که مستکبران آرزو داشتند که ملت ایران چهل سالگی انقلاب اسلامی را جشن نگیرد اما در آستانه گرامیداشت سیزده آبان روز فرو ریختن هیمنه‏ی سلطه‏ی آمریکائی و استکبار آمریکائی در ایران و در جهان هستیم.
ملت ایران با استعانت از خدای متعال و بهره گیری از سیره نبوی همچنان به راه خود برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی ادامه خواهد داد و دشمنان اسلام نیز بدانند که توهین به مقدسات اسلامی و ساحت پیامبر مکرم اسلام نه تنها مانع توقف این مسیر بالندگی نمی شود بلکه وحدت مسلمانان در شریان های ملت های اسلامی جهان را برای فرو ریختن سایه استکبار و ظلم جهانی تقویت می کنند.
یوم‌الله 13 آبان و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از شکوهمندترین روزهای تاریخ انقلاب اسلامی و برگ زرینی است که با رویش جوانه‌های ایمان، فتوت، دشمن ستیزی، تجلی پیدا کرد و این روز در تاریخ آزادی طلبی ملت ایران جاودانه می ماند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر