c_300_250_16777215_10_images_75800.jpg

گنبدکاووس : ترکمن سسی - مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس از امروز پنج شنبه با برگزاری هفته اول آغاز شد.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، هفته اول این مسابقات از بعدازظهر امروز پنج شنبه ۱۵ آبان ماه بدلیل همه گیری کرونا بدون حضور تماشاگران در شش دور در مجموعه اسبدوانی گنبدکاووس برگزار شد.
در رقابتهای اولین هفته، در دور اول چابکسوار نیما اونق با اسب باشلیق ، چابکسوار محمد خوجملی با اسب گالاند در دور دوم و با اسب وین تون در دور پنجم ، چابکسوار کمال دالیجه عطا با اسب بریتانیا دور سوم و اسب تاواتاپ دور چهارم مقام های اول هر دور را کسب کردند و در دور پایانی هم چابکسوار عبدالحلیم قبادی با اسب کادنزا زودتر از بقیه از خط پایان گذشت.
 مسابقات اسبدوانی پاییزه گنبدکاووس دو روز در هفته و طی روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه اسبدوانی گنبد کاووس برگزار می شود.
در هفته اول این مسابقات در مجموع بیش از 100میلیون تومان جایزه به صاحبان اسب های برنده پرداخت شد.

در سال های پیشین و قبل از همه گیری کرونا در مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس هر هفته حدود 10 الی 15 هزار تماشاگر از نزدیک این مسابقات را تماشا می کردند.

گفتنی است مسابقات اسبدوانی در منطقه ترکمن صحرا در فصول مختلف سال در میادین اسبدوانی شهرهای آق قلا ، بندرترکمن و گنبدکاووس برگزار می شود.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر