c_300_250_16777215_10_images_75827.jpg

گنبدکاووس : ترکمن سسی - دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران اعلام نمود: نجوا طاطار،مائده تقی‌زاده ، عالیه منگلی پور وصبا مختومی دانش آموزان شهرستان گنبدکاووس موفق به کسب رتبه های برتر مسابقه «همه ما قهرمانیم» یونیسف شدند.

به گزارش پایگاه خبری ترکمن سسی به نقل از مدیریت آموزش و پرورش گنبدکاووس، مسابقه «همه ما قهرمانیم» به‌همت دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران و وزارت کشور ویژه کودکان و نوجوانان در سراسر کشور برگزار شد که در این مسابقه کودکان و نوجوانان ۳ تا ۱۹ سال با ارسال نقاشی یا دلنوشته خود از افردای مانند کادر درمان و پزشکی، آتش‌نشان‌ها، مغازه‌دارها، پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها و ...که در زمان شیوع ویروس کرونا با تلاش‌های خود به مردم شهرشان کمک کرده‌اند قدردانی کنند.
کمال الدین نظرنژاد مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس گفت: به دبیرخانه این مسابقات تعداد ۴ هزار و ۲۷۲ نقاشی و دل نوشته در گروه‌های سنی ۳ تا ۱۹ سال از سراسر کشور ارسال شد که از این تعداد ۷۰ اثر به عنوان آثار برتر انتخاب شدند.
وی در پایان گفت: بر این اساس در بخش نقاشی، دانش آموزان «نجوا طاطار»، « مائده تقی‌زاده» بعنوان نفرات دوم، « عالیه منگلیپور» نفر سوم و «صبا مختومی » به عنوان نفر هشتم این مسابقه از سوی دفتر یونیسف در جمهوری اسلامی ایران معرفی شدند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر