c_300_250_16777215_10_images_75980.jpg

گلستان : ترکمن سسی - رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از فوت ۱۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته خبرداد و گفت: در ۱۰ روز اخیر آمار فوتی‌های روزانه گلستان دو رقمی بوده است.

عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان ظهر امروز شنبه ۱۵ آذرماه در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا گلستان اظهارکرد: ۲۹۲ تیم نظارتی، مراقبتی و حمایتی در طرح شهید سلیمانی در گلستان ساماندهی شده که سه هزار نفر را شامل می‌شوند.

وی افزود: هم اکنون شرایط استان به ثبات رسیده و در حال حاضر ۵۷۴ بیمار در بیمارستان سطح استان بستری هستند که از این تعداد ۱۱۳ نفر در آی سی یو و ۵۴ نفر هم به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

فاضل همچنین گفت: وضعیت بندر ترکمن در استان گلستان از نظر کرونا بحرانی است.

وی ادامه داد: طبق مصوبه ستاد ملی کرونا محدودیت‌ها باید در برخی از شهرها بیشتر شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: به نظر می‌رسد وضعیت کرونا در برخی از شهرهای استان مانند گرگان، گنبدکاووس، مراوه تپه و گمیشان تا اواسط هفته بهتر شود اما وضعیت در مینودشت، بندرگز، رامیان و آق قلا افزایشی بوده و بندرترکمن هم جزو هفت شهر کشور است که شرایط آن از لحاظ کرونا بالاتر قرمز است.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر