c_300_250_16777215_10_images_76012.jpg

مراوه تپه : ترکمن سسی - جانشین معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان اعلام کرد: تجهیزات بیمارستان مراوه تپه در حال تکمیل است.

به گزارش وبدا، جانشین معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی گلستان با اعلام این خبر گفت: بیمارستان ۶۴ تختخوابی مراوه تپه که توسط بنیاد مستضعفان احداث شده برای تجهیز امکانات و تامین نیروی انسانی متخصص و ارائه خدمات درمانی به دانشگاه علوم پزشکی گلستان واگذار شد.

دکتر علی رضایی نژاد افزود: این بیمارستان با هدف رفع محرومیت و ارتقا سطح خدمات بهداشتی و درمانی در سطح استان راه اندازی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام تلاش مجموعه وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی گلستان این است که بیمارستان مذکور تا پایان سال مورد بهره برداری قرار بگیرد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ۱۴۲ قلم تجهیزات مورد نیاز پزشکی از قبیل ونتیلاتور بزرگسالان و اطفال، کمپرسور ونتیلاتور، دستگاه سانترال تک مانیتور، دستگاه سونوگرافی، دستگاه انکوباتورریال دستگاه الکتروکوتر جراحی و... برای تجهیز بیمارستان مراوه تپه وارد استان شده است.

وی یادآورشد: در ادامه برای ارائه خدمات شایسته به مردم، نیاز به دستگاه اکسیژن ساز، وکیوم مرکزی، ساکشن، ماومتر اکسیژن سانترال و ۷ عدد UPS است که وزارتخانه در حال ارسال به استان گلستان است.

دکتر رضایی نژاد اعلام کرد: همچنین تهیه تجهیزات اداری توسط دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری است.

جانشین معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه اظهار کرد: تمام اقلام تجهیزات چهارگانه از جمله رختشوی خانه، آشپزخانه و... به استان وارد شده است.

وی گفت: بیمارستان مراوه تپه به ۱۸۰ نیرو برای خدمت رسانی نیاز دارد و در حال حاضر ۴۵ نیروی متخصص مانند پرستار، ماما و ... در حال آموزش در بیمارستان های کلاله و گنبد هستند.

 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر