c_300_250_16777215_10_images_76444.jpg


گنبدکاووس : ترکمن سسی - طی هفته های اخیر ، جلسات جداگانه فارغ التحفیظی و اتمام حفظ جمعی از حافظان دارالقرآن امام شاطبی ( رض) گنبدکاووس با دعای خیر اساتید آنها برگزار شد.


صدها نوجوان علاقمند به حفظ قرآن کریم در شهر گنبدکاووس طی سال های اخیر از دارالقرآن امام شاطبی ( رض) با مدیریت آخوند ایل امان قاری مشرقی و دارالتحفیظ رحمانیه در آق قایه با مدیربت آخوند صالح قاری حبیب لی فارغ التحفیظ شده اند.

دارالقرآن امام شاطبی ( رض) گنبدکاووس در خیابان طالقانی غربی نبش چهارراه سعدی در محوطه مسجد طلابی و دارالتحفیظ رحمانیه در روستای آق قایه در شمال شهر گنبدکاووس واقع است.

ایجاد و راه اندازی این دو مرکز بزرگ ، همت اساتید و استقبال نوجوانان منطقه همراه با تشویق خانواده ها در سال های اخیر تحولی در این رشته ایجاد کرده و قاریان و حافظان توانمندی را تحویل جامعه داده است و بسیاری از فارغ التحفیظان این دو مرکز بزرگ در مسابقات استانی و کشوری قرآن کریم مقام های برتر کسب نموده اند.

در تصاویر فارغ التحفیظی و اتمام حفظ جمعی از حافظان دارالقرآن امام شاطبی ( رض) گنبدکاووس را می بینید.

حافظ : آرمان غفوری
حافظ : نعمت الله توغدری
حافظ : مهیار پور وردی
حافظ : عبدالرحمن قرنجیک

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر