c_300_250_16777215_10_images_76480.jpg


گمیشان : ترکمن سسی - مجتمع اقامتی بومگردی یمگو روستای قلعه جیق کوچک در دهستان نفتیلجه از توابع شهرستان گمیشان پذیرای گردشگران است.

 


این اقامتگاه  به مساحت 7000 مترمربع واقع در نوارمرزی شرق شهر گمیش تپه روستای قلعه جیق کوچک استان گلستان با برخورداری از ظرفیت بالا با توجه به منابع و مناظر طبیعی و دیدنی دریایی و صحرایی و... بسیار مورد استقبال گردشگران است.


مجتمع اقامتی بومگردی یمگو در روستایی کوچک و آرام قرار گرفته که از نظر نزدیکی به جاذبه های گردشگری قارنی یاریق (شکم پاره ) و گلفشان نفتیلجه و هم چنین شهر تاریخی گمیش تپه و دریا می تواند مکانی جذاب برای گردشگران باشد.  

 
شهرستان گُمیشان یکی از شهرستان‌های استان گلستان ایران است که در منطقه ای هموار قرار گرفته است. وجود آثار تاریخی و تپه های باستانی، نشان از فرهنگ و تاریخ دیرینه این شهرستان است.


شهرستان گمیشان از شمال به کشور ترکمنستان، از جنوب به شهرستان ترکمن، از شرق به شهرستان آق قلا و از غرب به دریای خزر محدود می‌شود. اکثریت مردم شهرستان گمیشان به زبان ترکمنی ، صحبت می کنند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر