c_300_250_16777215_10_images_76496.jpg

گرگان: ترکمن سسی- مسئول کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان گفت: به برکت نظام جمهوری اسلامی و مطابق فقه مذهب حنفی و با حکم رسمی حاکم اسلامی در ۷۸ نقطه گلستان نماز جمعه اهل سنت اقامه می شود.


به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، حجت الاسلام نورعلی دیلم صبح امروز یکشنبه در آغازین روز چهل و دومین دهه مبارک فجر در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ۱۷۰۰ مسجد و ۱۰۸ مدرسه علوم دینی اهل سنت گلستان آزادانه به انجام امور مذهبی و تبلیغ دین مشغول هستند.


رئیس مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور تصریح کرد: اهل سنت گلستان با وحدت و همدلی آزادنه در انتخاب اساتید و انتخاب دروس در مدارس علوم دینی مشغول فعالیت هستند و مرکز بزرگ اسلامی شمال کشور بدون دخالت در کار مدارس علوم دینی اهل سنت صرفا حمایت می کند.

حجت الاسلام دیلم یادآور شد: مرکز خدمات حوزه های علمیه کشور بدون تبعیض به تمامی امامان جمعه ، روحانیون و طلاب سراسر کشور خدمات حمایتی ، رفاهی، معیشتی و بیمه ای ارایه و مدارس علوم دینی را به رایانه تجهیز می کند.

وی تاکید کرد: وحدت و همدلی امت اسلامی و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین از اصول بنیادین انقلاب اسلامی و بوده و از آغاز انقلاب در سال ۱۳۴۲ به رهبری امام ( ره) تاکنون همواره راهبرد انقلاب بوده است.


دبیر کارگروه تقریب مذاهب اسلامی ستاد دهه فجر گلستان خاطر نشان کرد: اهل سنت ایران با وحدت و همدلی در دفاع از انقلاب اسلامی سهیم بوده و تاکنون ۱۱ هزار شهید تقدیم انقلاب کرده که  حدود۶۰۰ شهید از اهل سنت گلستان است.

حجت الاسلام دیلم در پایان با اشاره به اینکه برخی داعیه اهل در گلستان را دارند که هیچ فایده ای برای منطقه ندارد گفت: وحدت و همدلی موجود در استان با محوریت نماینده ولی فقیه و علمای آگاه در منطقه ستودنی است و مذاهب اسلامی گلستان با امنیت ، برابری و برادری زندگی مسالمت آمیزی دارند.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر