c_300_250_16777215_10_images_76494.jpg


گرگان: ترکمن سسی - فرماندار گمیشان گفت: ۱۰ درصد کل اعتبارات استان به شهرستان گمیشان تخصیص یافته و این مهر نظام است که با توجه به نیاز مناطق به توسعه اعتبارات پراکندگی و تخصیص دارد.



به گزارش خبرنگار ترکمن سسی، احمد دستمرد فرماندار گمیشان امروز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شهرستان گمیشان به لحاظ وسعت و جمعیت به صورت نسبی واجد شرایط دریافت حدود ۵ درصد از کل اعتبارات استان است افزود: با توجه به کم برخورداری و نیاز شهرستان به توسعه بیشتر اکنون حدود ۱۰ درصد اعتبارات استان به این منطقه تخصیص می یابد.

وی ادامه داد: در سیل ابتدای پارسال ۳۹۶۰ واحد مسکونی در شهرستان شامل ۳۲۰۷ واحد تعمیری و ۷۵۳ واحد احداثی دچار خسارت شدند که در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد کارها انجام شده است.

دستمرد تصریح کرد: به برکت نظام اسلامی ، تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار در شهرستان از امکانات آب، برق، گاز و جاده مناسب برخوردارند و هیچ روستایی نداریم که از این امکانات محروم باشد.

وی با بیان اینکه پروژه اکتشاف نفت و گاز در شهرستان اخیرا کلنگ زنی شده است افزود: جاده دسترسی و سکوی لازم این پروژه احداث شده و بزودی دکل پروژه نیز نصب خواهد شد.

فرماندار گمیشان با اشاره به اینکه اجرای زهکشی اراضی در شهرستان از مهمترین پروژه های شهرستان است خاطر نشان کرد: اجرای هر کیلومتر زهکشی ۶۰۰ کیلو تا یک تن در ارتقای ثمردهی زمین های کشاورزی تاثیر گذار است و این کمک بزرگی به جهش تولید و اقتصاد مردمان منطقه است.

وی از پروژه بندر چوب، منطقه آزاد تجاری، پرورش ماهی در قفس و مقاوم سازی مسکن به عنوان پروژه های بزرگ شهرستان نام برد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر