c_300_250_16777215_10_images_76607.jpg



گنبدکاووس : ترکمن سسی - اولین خانه کشتی سنتی گورش کشور با حضور شادمهر نماینده شهرستان گنبدکاووس و بخش داشلی برون، دکتر تقی زاده معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش و جوانان و محمدخانی رییس انجمن گورش کشور امروز جمعه ۲۴ بهمن ماه ۹۹ در گنبدکاووس افتتاح شد.



رضا محمدخانی رییس انجمن گورش کشور دقایقی قبل در گفتگو با خبرنگار ترکمن سسی اظهار کرد: خانه گورش به عنوان دفتر انجمن گورش و انجام امور گورش تجهیز شده و قرار است تمرینات کشتی گورش زیر نظر مربیان در آن مکان پیگیری شود.

محمدخانی افزود: مکان خانه گورش در سالن همایش فرمانداری سابق، پایین تر از فلکه ۱۷ شهریور است و با یک تخته تشک کشتی و تاتامی مفروش و روشنایی آن نیز تامین شده است تا پایگاهی برای گورش باشد.

وی خاطر نشان کرد: برنامه ریزی کردیم تا با دعوت از سایر استان ها اردوهایی در خانه گورش برگزار شود و در خصوص اسکان مهمانان هماهنگی شده تا از امکانات فرمانداری ویژه گنبدکاووس و شورای شهر استفاده شود.

رییس انجمن گورش ادامه داد: امان قلیچ شادمهر نماینده مردم گنبدکاووس نیز در خصوص بیمه مربیان ورزشی قول های مساعد دادند و در راستای حمایت از مربیان و کشتی گیران پیگیری امور هستیم.

وی یادآور شد: دفتر مرکزی و خانه کشتی سنتی گورش کشور دارای ۲۰۰ مترمربع فضای ورزشی و ۵۰ متر مربع فضای اداری می باشد.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر