c_300_250_16777215_10_images_76606.jpg


ترکمن سسی - نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی گفت: روزانه حدود ۹۵۰۰ تردد  از بندر ترکمن به آق قلا و ۹۲۰۰ سفر از بندر ترکمن به گمیشان انجام می‌شود که نیازمند بازنگری در ساختارها و تعریض جاده موجود و نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی به این حوزه هستیم.



عبدالجلال ایری نماینده مردم کردکوی، بندرگز، ترکمن و گمیشان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، گفت:  با توجه به اتفاقات ناگوار که در  جنگل کردکوی رخ داده، ما از  مسئولین و مدیریت استانی در خواست داریم که به این موضوع ورود کنند واگر کمی و کاستی در این اتفاقات، رخ داده رسیدگی وبه مردم گزارش شود.
نماینده مردم کردکوی،  ترکمن، بندرگز و گمیشان ادامه داد:  جاده مواصلاتی بین بندر ترکمن و آق قلا به جاده مرگ معروف شده است زیرا روزانه حدود ۹۵۰۰ تردد  از بندر ترکمن به آق قلا و ۹۲۰۰ سفر از بندر ترکمن به گمیشان انجام می‌شود که نیازمند بازنگری در ساختارها و تعریض جاده موجود و نگاه ویژه وزارت راه و شهرسازی به این حوزه هستیم، زیرا این جاده دو بانده با عرض کم از لحاظ روشنایی، وضعیت آسفالت، تابلو های بین راهی و... وضعیت مناسبی ندارد.
عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات زیرساختی زیادی در زمینه بهره مندی از زیرساختهای توسعه ایی حوزه غرب وجود دارد لذا نیازمند توجه ویژه ای از سوی دستگاه‌های اجرایی جهت ایجاد اشتغال و رفع فقر مستتر در درون حوزه هستیم./

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر