c_300_250_16777215_10_images_takziiib.jpg

ترکمن سسی:در روز گذشته در یکی از سایت های محلی خبری مبنی بر ملحق شدن طاهر جانی ،خبرنگار سایت ترکمن سسسی به ستاد انتخاباتی یکی از کاندیداهای غرب استان منتشر گردید.

بدنبال انتشار این خبر طاهر جانی با ارسال مطلبی این خبر را رد کرده است.مطلب ارسالی ایشان عینا منتشر می گردد .
"با توجه به درج شنیده اخیر مربوط به جانبداری بنده از یک کاندیدای خاص که باعث شد برخی  واکنش از سوی طرفداران سایر کاندیداها شده است ،بدینوسیله از آن دوستان درخواست می نمایم چنانچه هر گونه تصویر اعلام رسمی یا متن منتشره توسط اینجانب در اختیار دارند ارائه نمایند تا در قبال آن پاسخگو باشم .مسلما حضور خبرنگاران در جلسلت داوطلبین امری طبیعی و بدیهی است .اما باید توجه داشت که انتشار هر مطلبی در قالب شنیده ها نمی تواند به آن شکل رسمی بدهد ."
طاهر جانی

دیدگاه‌ها  

+1 #1 ترکمن 1394-11-23 00:13
تمام خبر های شما در چند روز گذشته در طرفداری از ایشان بوده است. بیشتر از این مدرکی لازم نیست. آنچه عیان هست چه حاجت به بیان است!
ترکمن سسی:بنظر ما شما سایت ما را با یک سایت محلی دیگر اشتباه دیگر اشتباه گرفتید.مطالب خاص مرتبط با ایشان در یک سایت دیگر منتشر شده است .بگردید پبدا می کنید .
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر