c_300_250_16777215_10_images_entekhab3.jpg

ترکمن سسی ،طاهر جانی :طی جلسه هماهنگی رامین نورقلی پور در روستای پنج پیکر حسن بای از فعالین یندرگزی در جمع مردم گفت : وظیفه نماینده تصویب قوانینی است که به نفع ملت باشد .

وی افزود نظارت برکار وزرا از دیگر وظایف نماینده منتخب می باشد و نماینده ای که با دولت همسو نباشد موفق نخواهد بود.حسن بای با انتقاد از نمایندگان فعلی استان یادآور شد. درمجلس فعلی و گذشته هیچ واکنشی را از نمایندگان ندیدیم .دریغ از یک مورد استیضاح ویا حتی انتقاد در رابطه با عملکرد وزرا در دولت گذشته که به نفع مردم انجام شود.
در نوبت سخنرانی دیگر این نشست محمد قلی ایری نماینده مجلس هفتم با بیان اینکه دغدغه من از دریا تا نیاز آباد و تا کلاله و مراوه تپه است گفت : نگاه کل ترکمن صحرا در روز 10 اردیبهشت ماه آینده به اهالی روستای پنج پیکر خواهد بود. اگر در گذشته مردم به اندازه 50 درصد نقش ایفا کرده باشند من می گویم هر رای یک پنج پیکری به اندازه پنجاه درصد تاثیر داشته است و این گونه نیست که پنج پیکری ها اگر کاندیدای مجلس از میان خودشان نباشد رای نخواهند داد.
به عقیده این نماینده اسبق مجلس در 4انتخابات میاندوره ای گذشته کاندیداهای ترکمن 3بار شکست خورده وتنها یکبار راهی مجلس شدند و این بار باید پیروزی را از آن خود نماییم.
همچنین رامین نورقلی پور ضمن اظهار خوشنودی از استقبال خوب مردم کردکوی و بندرگز از وی با اذعان به وسیع بودن امکانات و اختیارات نماینده مجلس گفت  :بدون استفاده از تجارب دیگران و به تنهایی نمیتوان کار مهمی به انجام رساند.
نورقلی پور آمار بیکاری حوزه را در ردیف بالای کشوری دانست و خاطر نشان ساخت طرح آمایش سرزمین نشان میدهد که مشکلات توسعه ای ما در چه حدی قرار دارد.ازسوی دیگر دولت کنونی راه توسعه را در پیش گرفته و به این امر باید سرعت بخشید. نورقلی پور در پایان گفت  :پیش ازاین قرار بود برای ادامه تحصیل و کار به کانادا بروم وهرچند در آنجا در رفاه کامل بودم اما ماندن درایران با هدف خدمت به مردم را مایه خوشحالی و سرافرازی خودم میدانم.

دیدگاه‌ها  

+2 #1 ندیمی 1395-01-28 09:56
نورقلی پور در روستای سرکلاته ( خراب شهر ) کردکوی هم نشست انتخاباتی داشت ولی شما این خبر را انعکاس ندادید .......نورقلی پور در کردکوی رای خوبی خواهد داشت و امیدوارم بندرگز هم رای خوبی بدست بیاورد............ تشکر از مردم کردکوی و بندرگز
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر