c_300_250_16777215_10_images_77300.jpg

 

ترکمن سسی - چقدر زود دیر می شود! بیست سال از آن حادثه دلخراش و شوک آور گذشت. پروازی که قرار بود افتتاحیه فرودگاه گرگان باشد، تلخترین اتفاق را برای مردم گلستان رقم زد.


 نمایندگان گلستان با پیکرهای بی جانشان فرودگاه را افتتاح کردند. تقدیر چه بود و حکمت خدا در چه چیزی بود که این گونه پرکشیدین!!
به جد می توانم بگویم شماها بهترین نمایندگان گلستان در طول تاریخ بودید و پروردگار بنده های خوبش را بیشتر از ما می خواست، حجت شما در روی زمین به اتمام رسیده بود ولی ما مردم هنوز به شماها نیاز داشتیم ، گلستان نو پا بود و در ابتدای شکوفایی و رشد قرار داشت یادمان نمی رود.
 چقدر حاج آقا قندهاری تلاش کردند تا گلستان، گلستان شود. چقدر برای پیشرفت گرگان و آق قلا زحمت کشیدند. همیشه با خود می گویم اگر حاج آقا قندهاری زنده بودند گلستان چقدر رشد می کرد و آق قلای بیست سال پیش که همچنان بدون تغییر و رشد در جای خود ثابت مانده است. چگونه توسط نماینده گان پرقدرت و صادق و پرتلاشش  می توانست پیشرفت کند ؟!
حاج آقا هیچکس به اندازه ی شما دلسوز مردم آق قلا نبود. مردم آق قلا هیچ وقت شما را فراموش نخواهند کرد و در مدت کوتاهی که خدمتگزارشان بودید و در حال آبادانی شهر ، به نیکی از شما یاد می شود. هنوز با گذشت بیست سال از آن سانحه دلخراش، قلب مردم گرگان و آق قلا برای شما می تپد و قدردان شما هستند.
 فراموش نمی کنم صحبتهای مهربانانه و شوخ طبعی شما را ، یار و دوست دیرین پدرم ، یادم نمی رود گفتید اگر نصف من قربان علی باشد نصف دیگرم غلام علی (اشاره به پدرم غلام علی کردبچه ) است.
 کجایید که ببینید غلام علی پس از رفتن شما تنها شد. پدرم پس از رفتن شما دیگر آن علی سابق نشد!!! شعارتان همیشه سادگی بود و سادگی، از بامداد تا شامگاه کار بود و کار و خدمت و خدمت! این گونه بود که شما در راه خدمت به گلستان جان شیرینتان را هم فدا کردید و ما مردم را شرمنده و دلتنگ خود!
دل نوشته ها فراوانند در وصف شما و این سینه مالامال از حرفهای ناگفته ولی مجالی نیست و به همین حد اکتفا می کنیم. حاج آقا فراموش نکنید مردم و ما فراموشتان نکردیم و نمی کنیم گلستان بدون شما بی فروغ است.
 روح همه ی شهدای سانحه ی هوایی یاک ۴۰ شاد و راهشان پررهرو وجنت الفردوس جایگاه ابدیشان،  الهی آمین.
بلقیس کردبچه -  سردبیر هفته نامه شهرت

 

c_300_250_16777215_10_images_77302.jpg

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر