c_300_250_16777215_10_images_77992.jpg

ترکمن سسی : وحید حاج سعیدی - امروز آخرین روز دولت تدبیر و امید است و شیخ تمام می شود.

 

اما دوستانی که هنوز منتظر رونق و گشایش اقتصادی، بازگشت عزت به پاسپورت ایرانی، بی نیازی از یارانه 45 هزار تومانی، رتبه بندی فرهنگیان، حذف سه صفر از پول ملی، احداث مسکن ملی، خصوصی شدن استقلال و پرسپولیس، احیای برجام، قل خوردن چرخ اقتصاد و سانتریفیوژها، لغو بالمره تحریم ها، برداشت از باغات سیب، گلابی، هلو، شلیل، شفتالو، آلو قطره طلا، آلو شابلون ( بسه بابا لوس نکن خودتو ... فقط سیب و گلابی بود!) حالا هر چی... منتظر سیب و گلابی هستند، در جریان باشند که کل ساعت اداری امروز صرف تحویل اسلحه، پتو، کلاه، یقلبی ( شاید هم یقلوی - یقلاوی - یغلاوی - یغلوی - یغلبی)  بعد هم پر کردن فرم تسویه حساب و امضاء گرفتن از واحد های مختلف مثل کتابخانه، موتوری، رستوران، واحد فرهنگی و هنری، مالی و ... می شود و عملاً وقتی برای پیگیری امورات فوق نیست!


البته مردم خدمات طلایی ، نقره ای و برنزی دولت را در این هشت سال فراموش نخواهند کرد و نیازی به پیگیری این موارد پیش پا افتاده نیست و همین که دولت سایه جنگ و قحطی را از سر مردم دور کرد، پرچم به اندازه کافی بالا رفته است! با این وجود اخیراً جناب ربیعی در اظهار نظری شاذ فرموده اند: «دولت روحانی یکی از دوران طلایی اقتصاد ایران را رقم زد. مامصائب کشور را پیشخور کردیم»!


هر چند ما راضی به این حجم فداکاری و پیشخور کردن مشکلات و گرفتاری های دولت بعدی نبوده و نیستیم و اگر جا دارد و دیر نشده دوستان می توانند تِخ کنند! ولی خدا وکیلی رئیس جمهور منتخب و اعوان و انصارش مدیون هستند که ریل گذاری دولت تدبیر و امید را در راستای توسعه و برداشته شدن تحریم ها و داستان سیب و گلابی و ... دستکاری کنند!


فقط خدا کند دولت جدید و مجلس انقلابی در کنار پاسداشت از دستاوردهای سوفسطایی برجامی دولت روحانی، روی برنامه ها و طرح هایی که توان اجرای آنها را ندارند، اسم نگذارند و صدایشان نکنند! مردم به اندازه کافی در این سال ها وعده های وارونه و طرح های بی سرانجام دیده اند و وعده دان شان تا خرتناق پر شده است. حقیقتاً دیگر جا برای وعده های جدید ندارند! دم شما گرم ... خیر از هماهنگی تان ببینید...

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر