c_300_250_16777215_10_images_91060.jpg

 

ترکمن سسی : مهران دالوندی - هر کسی طبعا در جلوی خانواده خویش محذوریت اخلاقی داشته و اصطلاحا کمی با آن ها رودربایستی دارد.

 

فرض کنید به یک میهمانی رفته اید که به شما بی محلی شده،مکان شلوغ و کم آرامشی است ،امکانات بسیار ضعیف مانند حمام غیر بهداشتی و ...منزل میزبان ،راحتی را از شما.گرفته است .آیا شما دوباره به ان منزل می روید؟!
طبیعتا سفر و میهمانی بایستی آرامش و آسایش را توأمان داشته باشد.از تلاقی طلایی گشاده روی میزبان و ارائه سرویس مناسب ،خاطرات شیرین بوجود می آید.

اسکان در مدارس که کمترین امکانات را دارد در شأن فرهنگیان عزیز نیست .

حمام غیر بهداشتی مدارس که از گذاشتن یک سنگ بروی سنگ دست شویی درست شده که معلوم نیست انسان را پاک می کند یا نجس ،مشمئزکننده ترین بخش یک مدرسه که برای اسکان فرهنگیان است،می باشد.فرش ،یک یخچال خالی و پکیج نهایت امکانات مدرسه بوده و یک آبدارخانه مشترک با سطح  نظافت پایین که همه بایستی در آنجا آشپزی کنند .

دستشویی های غیر بهداشتی نیز از دیگر معایب این مکان هاست.

اسکان مسافران غیر فرهنگ(آزاد) و فرهنگیان در این مکان های تجانس فرهنگی را برهم زده و مطلوب نمی باشد.این عمل فقط برای درآمدزایی مدارس می باشد که زیبنده مدارس نمی باشد.

برخورد سرایداران غیر آموزش دیده در خصوص اسکان و با روابط عمومی پایین هم که دیگر نوبر می باشد!!!در فصل گرمایک پنکه سقفی پر سر وصدا وکج و کوله و همینطور تلویزیون کوچک خراب ،بدون آنتن یا کنترل هم که دیگر گفتن ندارد.


در پایان خدا را شکر که در دوران کرونا این نوع اسکان که دیگنیتی و منزلت فرهنگیان را زیر سوال برده ،تعطیل شده بود .از طرف دیگر برای چنین مکانهایی با این امکانات نازل که انسان را شرمنده خانواده خود می کند ،بایستی پول هم داد!!بقول معروف یا مکن با فیل بانان دوستی یا بساز خانه ای در حد فیل!! برازنده است که فرهنگیان معزز در با کیفیت ترین اماکن با یخچال پر و ...اسکان داده شوند.

✍️مهران دالوندی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر