c_300_250_16777215_10_images_91091.jpg

 


ترکمن سسی : مهران دالوندی - فرض کنید شما بیست و پنج سال سن دارید، آیا می توانید فردا یک شیرینی پزی یا آشپزخانه راه بیاندازید؟ طبیعتا خیر. شیرینی پزی یا آشپزی تجربه  ، سرمایه و ... می خواهد.


متاسفانه به بهانه جوان گرایی بچه ها را بر سر کارهایی گماردند که به هیچ وجه در قامت آن کارها نبودند .بچه رئیس های ناشی، وارد کار هایی شدند که هیچ سر رشته در آن ها نداشتند.

پست های کلیدی تخصص می خواهد و بچه بازی نیست که با آزمایش و خطا بتوان تصدی کرد. مردم هم موش آزمایشگاهی نیستند که شخصی خام دست و بی تجربه در پست کلیدی بخواهد کار نماید. در حقیقت تصرف پست ها ، بازی مارپله نیست که یک شبه بدون تجربه در رشته ی خاصی از نردبان ترقی بالا بروی چرا که ممکن است روزی مار نیشت بزند .بله رهرو آن نیست که گهی تند و گهی خسته رود رهرو آن است که آهسته و پیوسته رود.  

در واقع نه سن پایین و نه سن بالا درخور پست های میانی به بالاست.اما میانسالی و تجربه حاصل از کار می تواند انسان را کاملا متکی به نفس کرده و موفقیت برای شخص و پیشرفت را برای کشور تضمین کند.

پسندیده است که شخصی که سال ها در پست های پایین تر کار کرده و پله ، پله سلسله مراتب را طی کرده ، به پست های بالاتر دست یازد.

✍️مهران دالوندی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر