c_300_250_16777215_10_images_5656080.jpg

 


ترکمن سسی - فرحان اسماعیلی - مشارکت عمومی فواید زیادی برای ملت و دولت دارد و فرصتی را برای ارتباط بین سازمان‌های تصمیم‌گیرنده و مردم فراهم می‌کند.


 این ارتباط می‌تواندیک سیستم هشدار اولیه برای نگرانی‌های عمومی باشد، وسیله‌ای که از طریق آن اطلاعات، دقیق و به موقع منتشر می‌شود و می‌تواند به تصمیم‌گیری پایدار کمک کند. این مزایا زمانی اعمال می‌شوند که مشارکت عمومی یک فرآیند دوطرفه باشد یعنی جایی که هم نظام و هم عموم می‌توانند یاد بگیرند و بهره ببرند.
از مزایای مشارکت عمومی می‌توان به مواردی چون بهبود حکمرانی از جمله؛ افزایش مشروعیت دموکراتیک برای نهادها، پاسخگویی بیشتر نهادهای عمومی وانسجام اجتماعی مانند؛ گردهم آوردن جوامع متنوع و گاه متخاصم،ایجاد روابط در درون و بینگروه‌های اجتماعی مختلف (پیوند سرمایه اجتماعی) و همچنین افزایش اقتدار دولت در عرصه بین‌الملل اشاره کرد.
در پی دسیسه‌ها و اقدامات خصمانه متعدد دشمنان انقلاب اسلامی و شرایط فعلی کشور، نیاز به انسجام و یکپارچگی اجتماعی و وحدت ملی بیش از پیش احساس می‌شود. لازم است در راستای منافع و امنیت ملی و به دور از دلخوری‌ها، تفکرات و تعلقات جناحی، شرکت در راهپیمایی مردمی 22 بهمن قوی‌تر و باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد تا این جمله شهید بهشتی که فرمودند: ملت ما شیشه است که اگر شکسته شود، برنده‌تر می‌شود، جامه عمل بپوشدو هشداری برای دشمنان کشور عزیزمان باشد که هرگز نمی‌توانند از ملت ایران چهره شکست‌خورده به نمایش بگذارند،چراکه در شرایط سخت، ملت ایران تیزتر و برنده‌تر می‌شود.
رهبر انقلاب نیز فرموده‌اند: ایام الله و مناسبت‌های مهم انقلاب اسلامی مایه قوام و استحکام نظام است. بنابراین برای افزایش اقتدار و سربلندی ملت ایران، همه باهم پرشور‌تر از همیشه در یوم‌الله 22 بهمن شرکت خواهیم کرد.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر