c_300_250_16777215_10_images_11693.jpg

 

ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالاجاده - دور دوم سفر هیت دولت و رئیس محترم جمهوری به استان خوزستان نسبت به سفرهای قبلی خیلی پر رونق و ثمربخش برای مردم این دیار وفادار به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده است.  


سفری که دستاوردهای مهم برای مردم استان خوزستان بهمراه داشته و مهمتر از همه مردمی بودن سفر رئیس جمهور در قاب عکس ها به یادگار مانده است.

رئیس جمهور بجای تشریفات اداری به میان مردم می‌رود و به خواسته ها و مطالبات مردمی توجه دارد و در همین گفتمانهای مردمی به ضعفها و آسیبهای مدیریتی در اجرای مصوبات سفر اول را ارزیابی می‌کند و در راستای تحقق برنامه ها و مصوبات موشکافانه ، عمیق و کارشناسانه بررسی و مورد سنجش قرار می‌دهد و نتایج آزمون را به نفع مردم استان رقم می‌زند بدون رو دربایستی و نگاه های سیاسی و اهرمهای فشار استانی و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ۱۵ مدیر استانی را در سطوح شهرستانی و ستادی عزل می کند. این ارزیابی و نظارت در سفر استانی رئیس جمهور خیلی حائز اهمیت رسانه ها و مردم بوده است.

دولت برای مطالبات مردمی با هیچ کس و مقامی معامله نمی‌کند و تعارفی ندارد و نگاه آن صرفا خدمت در شأن مردم ایران عزیز است.

این گفتمان مدیریت دولت مردمی است که بالاترین شان کارگزاران دولت را " نوکری " مردم بر می شمارد.

کرسی ها، مسئولیت‌ها و عناوین را از آن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر می شمارد و همه کارگزاران را امانت دار این امانت مردم بر دولت می داند.

اقدامی موثر در جهت افزایش امید و رضایتمندی مردم کشور در برابر همه مشکلات اقتصادی و تورم و.....که آورده آن از آن مردم کشور و خوزستان شد.

این اقدام مهم یک تلنگر جدی برای همه مدیران سایر استان‌ها و شهرستانها، تا شاید در راستای اجرا و تحقق وعده های دولت سیزدهم مسئولانه گام بردارند و پروژه ها و طرحهای ناتمام و رها شده بویژه طرحهای اقتصادی که در رشد تولید ،معیشت و رفع بیکاری اثر بخش است را توجه جدی نمایند.

برجسته ترین رفتار مردمی بودن دولت در بازدید از مراکز تولیدی خوزستان است که قطار مدیریت را برای دیدار با کارگران هفت تپه از حرکت باز می دارد در جمع کارگران حاضر،لیکن با تدبیری مدیریتی در میدان این قطب تولیدی و کارگری به شرکت هفت تپه میرود و از نزدیک با کارگران گفتمانی مسئولانه دارد.

این شعار عمل گرایانه روستای بدون آب آشامیدنی تا پایان دولت سیزدهم را با فریادی رسا و متعهدانه سر می‌دهد و عزم جهادی کارگزاران امور آب کشور را برای این ندا به حرکت در می آورد.

تالاب شادگان، محیط زیست و آب شرب، فاضلاب و همه امور را موشکافانه بررسی و برای رفع موانع آن حکم مدیریتی می دهد.

رئیس جمهور محترم!!!

این نوع حرکت مدیریتی که ریشه در باورهای خدمت بی منت دولت سیزدهم و نسخه پیچی مدیریتی برای مدیران کم بازده و کم تحرک، امید را در دل مردم زنده کرد و بوی خوش خدمت به مشام مردم سراسر کشور رسیده است.

مردم انتظار دارند این حرکت با شتاب بیشتری، ارزیابی دقیق‌تری و برخوردهای نظارتی با مدیران کم تحرک جدی تر برای مدیرانی که در استان‌ها بسیارند و عاملی مهم در عدم تحقق برنامه ها و اجرای طرحها می باشند، صورت پذیرد.

رئیس جمهور محترم!!!

با همه تقدیرها و سپاس ها از حرکت مدیریتی،ایکاش،اما و اگرهای بسیاری در سینه های مردم امیدوار به خدمات دولت سیزدهم کاشته شده است، که چرا ارزیابی و نظارت دقیق‌تری برای مدیران دستگاههای اقتصادی که نقشی مهم در معیشت، اقتصاد خانواده ها و اشتغال و.... دارند،انجام و احکام حکومتی اجرا نمی‌شود.

گرد و غبار برخورد حاکمیتی رئیس دولت توجه مدیران دستگاههای اجرایی و مؤثر در اوضاع نابسامان اقتصادی بویژه در ایجاد تورم سرسام آور و افسار گسیخته اقلام ضروری و مایحتاج عمومی سفره های مردم ،ارز و دلار ،سکه ،خودرو و مسکن و.....نمی نشیند تا مردم با امید به نظارت و توجه مدیران ارشد امیدوارانه همراه دولت محترم کمک رسان باشند.

اوضاعی که نگرانی را برای جوانان عزیزمان جهت تشکیل زندگی ، اشتغال و ...در دل دارند را با ساماندهی امور و برخوردهایی با مرتکبین ایجاد این وضعیت امید را زنده تر از همه دوره ها می‌کرد.


به قلم عبدالرسول جوادی بالاجاده

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر