c_300_250_16777215_10_images_photo_2023-06-13_23-22-21.jpg

 

 

ترکمن سسی - ستار قوجق نژاد - شهرستان گنبدکاووس، علیرغم داشتن موقعیت های خاص و ظرفیت های فراوان در بخش های مختلف، از سالیان دور گرفتار برخی مشکلات و کمبودهاست.


بیشترین کمبودها را نیز می‌توان در حوزه راه ها و عمران روستایی و زیرساخت های بهداشتی و درمانی و خدمات آب و برق و ترافیک شهری مشاهده کرد.

احتمالا شنیدن بسیاری از این کمبودها و کاستی ها و یا خواسته هایی که ممکن است بیش از یک دهه تداوم داشته، برای مردم منطقه تکراری و کسل کننده باشد و مردم ناچار به این کمبود ها سوخته و ساخته و عادت کرده باشند.

و برخی از این کاستی ها در حال تبدیل شدن به آرزوی دست نیافتنی برای مردم این شهرستان است در حالی که اینها چندین سال است که در شهرستانهای دیگر استان حل شده است.

اما آنچه گاهی و بخصوص این روزها دردمندانه شاهد آن هستیم، موج سواری روی مشکلات و احساسات مردم در برخی جایگاه ها و مناصب است.

به نظر میرسد نبود اشراف به مشکلات مردم و نبود برنامه مدون از سال‌های گذشته تا کنون جهت برنامه ریزی آنها باعث شده تا مشکلات و معضلاتی که در رسانه های محلی بیان می‌شود جهت استفاده های تبلیغاتی و موج سواری روی احساسات انبوه مردم مورد استفاده قرار میگیرد.

گاهی می بینیم در یک مرحله بوق و کرنای فراوان صرفا با نیت بررسی این مشکلات و باز سر و صدای فراوان تر تبلیغاتی برای بازدیدها و... انجام می‌ شود و در انتها اقدام عملی و کار خاصی برای رفع آن مشکلات انجام نمی‌ شود.

نکته جالب‌تر اینکه نظارت و پیگیری و رفع بسیاری از مشکلات از وظایف ذاتی این بزرگواران است.

قابل توجه اینکه اگر این بزرگواران چشم به رسانه ها دارند تا ببینید چه موضوعاتی برد تبلیغاتی و رسانه ای خوبی دارد، از مسولیت اجتماعی و امانتی که دست آنهاست غافل خواهند شد و برخی از مشکلات مردمی که نه رسانه ای دارند و نه زبانی برای گفتن کماکان برای آنها حل نشده باقی خواهد ماند.

قدردان تمامی بزرگوارانی هستیم که در هر جایگاه و منصبی به دنبال رفع مشکلات مردم هستند ، به خصوص عزیزانی که بدون حاشیه و سروصدا خالصانه برای مردم کار میکنند و امید داریم اندک بزرگواران موج سوار نیز ، به مشکلات مردمی که برد سیاسی و تبلیغاتی ندارند نیم نگاهی بیاندازند...

و حرف آخر اینکه لطفا با مشکلات مردم عکس یادگاری نگیرید، و عادلانه برای رفع مشکلات همه بخش های حوزه فعالیت کاری خود در شهرستان همت نمایید..

دست در دست هم دهیم به مهر... گلستان خویش را کنیم آباد...

 

یادداشت از : ستار قوجق نژاد - عضو شورای اسلامی بخش مرکزی گنبد

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر