c_300_250_16777215_10_images_21924.jpg

 



ترکمن سسی - عبدالرسول جوادی بالا جاده در یادداشتی نوشت: اگر چه قوانین قوی و متقن در بخش‌های اقتصادی و اجتماعی تصویب شد، بخش‌های مهم آن در کشور اجرا نمی‌شود یا نظارت درستی در اجرا از سوی کارگزاران دولت به عمل نمی آید.


این فعال رسانه ای گلستانی نوشت: نابسامانی اقتصادی بازار، بورس و سرمایه گذاری، روند سعودی قیمت‌ها خرید کالا و خدمات، خودرو، مسکن، سقوط ارزش پول ملی، گرانی و تورم بالای خرید کالاهای اساسی مصرفی، واردات بی حساب و کتاب کالاو انحصار طلبی بازار از سوی اصحاب زر و زور ، نوسانات بازار بورس، ارز ، سکه و طلا و .... نافرمانی و عدم تمکین خودرو سازان از مصوبات دولت و شورای رقابت، بانک‌ها از اعطای تسهیلات خرد و عدم تسهیل گر در پرداخت وام های ازدواج و فرزند آوری و... نشانگر عدم نظارت دقیق نمایندگان مجلس شورای اسلامی به عملکرد کارگزاران دولت نمی باشد؟

نمایندگان مجلسی که در سنوات گذشته و دولت‌های پیشین برای  افزایش قیمت خرید مرغ به ۲۵ هزار تومان ، تخم مرغ و پنیر و شیر و....فریادها سر می آوردند و رگ گردن کلفت
میکردند، این روزها مصلحت اندیش شدند و در مقابل همه این نابسامانی ها و ناملایمات اقتصادی و تحمیل آن بر اقشار آسیب پذیر جامعه روزه سکوت گرفتند و به جای مطالبه گری و نظارت، به بیان عملکرد و فعالیت خود در فضای مجازی به منظور جلب نظر مردم حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس آینده مشغول می باشند.

انگار نه انگار که آنها نمایندگان ۸۵ میلیون ایرانی هستند که باید در خانه ملت مطالبه گر مطالبات مردمی باشند.  

در این بساط عملکرد پروری و برجسته سازی، نقش نمایندگان مجلس شورای اسلامی از مسئولیت نمایندگی مجلس به کارگزاران اجرایی دستگاهها تغییر مسئولیت یافته است.

اگر مدیران اجرایی استان و شهرستان ناکارآمد در جذب منابع و رفع مشکلات اداره می باشند چرا در پستها گمارده شدند و نظارت بر عملکرد نمی‌شود و جور ناکارآمدی مدیران را نماینده مجلس بر دوش می کشند.

این فرآیند حرکتی نمایندگان در سال آخر خدمت در مجلس به شوهای تبلیغاتی تبدیل می‌شود و می‌کوشند تا از کوچکترین اقدامات و مطالبه گریها رزومه سازی و عملکرد پروری کنند، نمایش ها راه می اندازند و همه فضای مجازی می‌شود عملکرد نمایندگان مجلس! این نشان چیست؟

تبلیغات زودهنگام و استفاده از ابزار موقعیتی بلندگوهای تبلیغی را روشن کردند و کارنوالهای تبلیغی در فضای مجازی راه می اندازند تا عملا به تبلیغات غیر رسمی انتخابات بپردازند. 

نمایندگان مجلس شورای اسلامی! لطفا صداها و فریادهای بلند مردم کشور را البته اقشار آسیب پذیر را بشنوید که برای تهیه و تامین حداقل نیازهای اساسی و معیشتی خود استخوان‌های زیر بار سنگین تورم و گرانی شکسته می‌شود را بشنونید و بجای تبلیغات انتخابات مجلس آینده، مطالبه گری و نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی کنید و افساری برای تورم افسار گسیخته و بازار نابسامان اقتصادی بزنید تا هم فرمان رهبری فرزانه انقلاب "مهار تورم" تحقق یابد و هم به مسئولیت خود عمل کنید!

روزه های سکوت مصلحت اندیش خود را بشکنید و به فکر منافع اینکه اگر دوره آینده نماینده مجلس نباشید کدام مسئولیت و پست را بدست آورید نباشید، هنوز نماینده مردم هستید و بگذارید اعتماد عموم مردم همچنان به نمایندگان تا آخرین روزهای خدمت در این سنگر امیدوارانه باشد.



نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر