c_300_250_16777215_10_images_22130.jpg

 

ترکمن سسی - مجتبی لشکر بلوکی - هفدهم مردادماه سالروز شهادت "محمود صارمی" خبرنگار جمهوری اسلامی  به نام روز خبرنگار در تقویم ما نامگذاری گردید.

 

"بسم الله الرحمن الرحیم"

{ ن وَ الْقَلَمِ وَ مَا يَسْطُرُونَ }
«نون، سوگند به قلم و آنچه مى ‏نويسند»(سوره قلم آیه ۱)

هفدهم مردادماه سالروز شهادت "محمود صارمی" خبرنگار جمهوری اسلامی  به نام روز خبرنگار در تقویم ما نامگذاری گردید.

این روز یادآور حماسه آفرینی‌های آنهایی است که بقای حقیقت را به بقای خود ترجیح داده و با ایثار جان، به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیدند.

خبرنگاران سوگندشان به قلم و قداست آن است تا در رسالتی سترگ و تحسین برانگیز، به عنوان وجدان بیدار و ذهن آگاه جامعه، ایفاگر نقشی ماندگار و تاریخ ساز باشند.

خبرنگاران نماد مطالبه گری و امید آفرینی در جامعه جهت تنویر افکار عمومی و پیشگامان جهاد تبیین هستند.

این روز فرصت مغتنمی است که از زحمات اصحاب رسانه قدردانی شود، وقایع نگارانی که در عرصه‌های مختلف خبررسانی، و انعکاس صحیح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون تلاش می نمایند و نقش بسزایی در سطح آگاهی و رشد فرهنگ عمومی و تخصصی جامعه ایفاء می کنند .

ضمن عرض تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز خبرنگار و نکوداشت استادان و پیشکسوتان عرصه اطلاع رسانی و خبر، از تلاش های خستگی ناپذیر خبرنگاران، عکاسان، گزارشگران، نویسندگان رسانه و همه عزیزانی که در جهت رشد و شکوفایی دانش و آگاهی مردم عزیز ایران زمین و اعتلای کشور، شبانه روز تلاش می‌کنند و بدون توجه به سختی‌های موجود در این عرصه از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده و نخواهند کرد، به سهم خود سپاسگزاری و قدردانی نمایم.

در راستای رسالت شریف خبرنگاری مانا باشید.

با احترام فراوان
مجتبی لشکربلوکی

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر