c_300_250_16777215_10_images_entekhabat6.jpg

ترکمن سسی: در هفته های گذشته در سایت ترکمن سسی درباره یک موضوع  از کاربران سایت نظر سنجی کردیم .

موضوعی که در این نظر سنجی مورد پرسش قرار گرفته بود این بود که تا چه حد به نتیجه نشست های اجماع در مناطق مختلف ترکمن نشین امیدوارید ؟
علت انتخاب این موضوع به عنوان نخستین پرسش نظر سنجی سایت ترکمن سسی اهمیت مساله اجماع در مناطق مختلف ترکمن نشین بود .در این زمینه در حالی که برخی اعتقاد دارند اجماع تنها گزینه ممکن در پیش روی مردم و فعالان در مناطق مختلف است، برخی دیگر نقدهای موجهی را نسبت به ساختار ومکانیسم عملکرد اجماع در مناطق مختلف مطرح می کنند.
سوالی که ما در این زمینه مطرح کردیم در مورد میزان اعتماد شهروندان به نشست های اجماع در مناطق مختلف بود .نتایج حاصل از این نشست تا حدی تعجب آور و قابل تعمق است .در نظر سنجی برگزار شده در سایت ترکمن سسی حدود 800 (هشتصد آی پی مختلف)نظر خود را در مورد سوال مطرح شده مطرح کردند .
نتیجه نهایی آراء داده شده این بود که فقط 37 درصد از شهروندان اعلام کردند که در حد زیاد به نتایج نشست های اجماع امیدوارند و 11 درصد هم در حد متوسط به نتایج اجماع امید داشتند.
در این میان 52 درصد از کاربران سایت ترکمن سسی اعلام کرده اند که امیدشان به نتایج نشست های اجماع در حد بسیار پایین است .این نتیجه نشان دهنده این واقعیت است که فعالان اجماع در مناطق مختلف استان  در هفته های گذشته بخوبی نتوانسته اند اعتماد شهروندان را به سمت خود جلب نمایند و در این حوزه باید بر دامنه تلاشهای خود بیافزایند .

دیدگاه‌ها  

+2 #1 ترکمن 1394-11-19 07:05
سلام
برادر بزرگواری که مدیریت سایت را بر عهده دارید نظر سنجی سایت شما مبنای قانونی وعلمی ندارد ودور از انتظار نیست که با هدف خاصی وجهت گیری خاصی انجام شده باشد به شما توصیه می کنم با امید مردم وشور وشوق مردم شوخی نکنید
نقل قول کردن
+2 #2 مدیریت وبسایت قلعه ج 1394-11-19 16:27
انتقاد از گردانندگان اجماع در حوزه بتدرترکمن گمیشان...
همانطور که در هفته های گذشته بیان کردم, برای رسیدن به پیشرفت و توسعه در شرایط حاضربیشتر از هرچیزمنطقه ما, به اتحاد و همدلی نیاز دارد. همدلی و وحدت یعنی خودمان را به جای دیگران قرار دهیم, به گونه ای که آنان مسائل را نگاه میکنند ببینیم. احترام, عشق و محبت خالصانه , گذشت و فداکاری از جمله ویژگیهای افراد همدل میباشد. با داشتن این احساس همگانی, یک رابطه عاطفی بین افراد جامعه اتفاق می افتد که زمینه ساز رشد و توسعه و رونق اقتصاد همه جانبه آن جامعه خواهد بود. چون فراگیری زبان همدلی و وحدت و گذشت احساسات منفی را با احساسات مثبت و خوب جایگزین میکند. امروز نوزدهم بهمن ماه میباشد اما متاسفانه تا به امروز گردانندگان اجماع خروجی خود را اعلام نکرده اند. چون دیگر وقتی برای تبلیغات کاندیداها نمانده و در این فرصت اندک چکار میخواهند بکنند. نه ساختار مشخص و معلومی دارند و نه هدف مشخص!!!ونه فرم نظر خواهی در بین مردم توزیع کرده اند و نه شاخص و معیاری را برای گزینش یک کاندیدای اصلح تعریف کرده اند!!!! جزییات بیشتر در وبسایت قلعه جیق بزرگ
نقل قول کردن
+2 #3 صابر 1394-11-19 18:38
با سلام و ضمن تشکر از حسن نظر شما.اگر لطف کنید و نتایج مذکور را به تفکیک حوزه ها در اختیار عموم قرار دهید.کمک بزرگی به برنامه ریزان اجماع خواهید نمود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر