c_300_250_16777215_10_images_0-.jpg

ترکمن سسی-خبر(آخرین خبر از گزینه های شهرداری کلاله/ورق به نفع چه کسی خواهد چرخید؟) روز 17 خرداد ماه بر روی سایت ترکمن سسی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ترکمن سسی،یکی از فعالان شاخص شرق گلستان با ارسال یادداشتی به سایت ترکمن سسی،پس از انتشار خبر(آخرین خبر از گزینه های شهرداری کلاله/ورق به نفع چه کسی خواهد چرخید؟) به مسائل مهمی اشاره کرده است و اسم برخی از چهره های شاخص را که در خبر ترکمن سسی مغفول مانده بودند،جهت تصدی شهرداری کلاله معرفی کرده است.

 

 

یادداشت زیر مطلب ارسالی این دوست عزیز کلاله ای است که خواست نامش فاش نشود.

 

انتخابات شوراهای شهر و روستا با فراز و نشیب و حوادث تلخ و شیرین خود در ۲۹اردیبهشت برگزار گردید و آنچه که می بایست رقم می خورد فارغ از هرنوع نتیجه،این بود که به بیگانگان ثابت نماییم ملت غیور ایران همیشه در صحنه حاضر است واینکه برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلاب اسلامی اضافه گردید.

 

انتخابات شورای شهر کلاله نیز همچون انتخابات شهرها وروستاهای دیگر ازین قاعده مستثنی نبود وبا یک نتیجه خوشایند برای ائتلاف ۵دربین چندین گروه و ائتلاف از قومیتها و طوایف مختلف رقم خورد وائتلاف مذکور با یک حرکت تیمی ومنسجم به پشتوانه ی بزرگان و معتمدین و علی الخصوص کاندیداهای تمکین کننده ی به این ائتلاف،به یک نتیجه غیرقابل منتظره دست یافت ودر این میان کاندیداهای تمکین کننده به ائتلاف نقش کلیدی را داشتند که اولا با حمایت قاطع وکامل خود را با انصراف از کاندیداتوری ودرثانی همگام با منتخبین ائتلاف وهمراهی با انها در ستاد تبلیغاتی،مساجد،محافل وسخنرانی ها پابه پای آنها حرکت نموده ونتیجه غیرقابل پیش بینی را رقم زدند.

 

بحث داغ روز،بعد از هرانتخابی انتصاب می باشد که اگر بخواهیم به این مقوله ورود پیدا کنیم شاید کمی عجولانه باشد اما جزء لاینفک و اجتناب ناپذیر قضیه می باشد چراکه اولین اولویت کاری شورا پس از تصدی امور،انتخاب شهردار لایق می باشد که اگر نیک بنگریم فرصت زیادی هم نداشته پس لازم است تا عمیقا در این خصوص تدبیر گردد و بر اعضای محترم شوراست تا با انتخاب مدیری توانمند ولایق بعنوان شهردار، کارنامه مثبت وقابل قبولی هم برای خود وهم برای شهروندان در طی چهارسال ارایه  نمایند.

 

دربین عوام وبویژه درفضای مجازی که درحال حاضر جولانگاه افراد سیاسی وفعالین انتخابی می باشد از گزینه های مختلفی سخن به میان می آید اما از حق نگذریم زحمات تمکین کنندگان وحامیان ائتلاف متشکل از ۲۵نفر کاندیدای شاخص برکسی پوشیده نیست و نیاز هست تا از توانمندی وپتانسیل این افراد استفاده ی بهینه گردد.

 

اشخاص توانمندی چون عبدالرحیم قلیچی(دکترای مدیریت دولتی ومعاون مالی و پشتیبانی کمیته امداد امام)،محمد خانی (فوق لیسانس و کارمند شهرداری و آشنا به تمام امور شهر و شهرداری)، مهندس عبداله صوفی زاده،مهندس ابراهیم خلیل عطایی،استاد یاسر ندری و... و خیلی افراد توانمند دیگر که لیاقت بدست گیری سکان شهرداری را دارند که درصورت اجماع نظر و انتخاب اعضای محترم شورا،قبول مسئولیت نموده و مدیریت نمایند کما اینکه صحبتهای اولیه معتمدین و بزرگان ونیز کلیه کاندیداهای حاضر در این دوره قبل از ائتلاف نیز برمحور استفاده از پتانسیل های موجود در بین کاندیداهای حاضر بود.

 

نگارنده در پایان متذکر می گردد اعضای محترم شورای منتخب رسالت و وظیفه ی خطیری دارند تا با درایت و تیزبینی و نیز آگاهی کامل و با درنظر گرفتن همه جوانب،بدون اعمال نفوذ ودر فضایی آرام وصمیمی همچون قبل از انتخابات،انتخابی آگاهانه از گزینه های مذکور داشته باشند تا منشأ ظهور اختلافات بعد از انتخابات نباشیم واین وحدت وانسجام مثال زدنی را که دستاورد زحمات افراد دلسوز جامعه می باشد را تداوم بخشیم که اگر چنانچه خروجی غیر ازاین باشد بهای سنگینی بابت آن باید پرداخت و در آینده باید شاهد و ناظر تفرق و دو دستگی و چند دستگی و عدم اعتماد به بزرگان و فعالین سیاسی انتخاباتی و یاشولیها باشیم.

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر