c_300_250_16777215_10_images_65189.jpg

تركمن سسي - مطلب ذيل نظرات برخي كاربران فضاي مجازي در خصوص یادداشتی تحت عنوان " نقدی بر رفتارهای گروه انتخاباتی اقبال در انتخابات گذشته شرق گلستان" منتشر شده در اين پايگاه خبري ، كه توسط مدیر گروه مردمی اقبال تورکمن صحرا جهت انتشار ارسال گرديده است.


ذیلاً نظرات مطرح شده توسط دوستان در گروه تلگرامی  جبهه همدلان صحراست در خصوص یادداشتی تحت عنوان نقد انتخابات شرق استان گلستان که جهت تنویر افکار عیناً ارسال می گردد .


r z:
سلام دوستان عزیز مطلبی را دوست عزیزمان در گروه ترکمن سسی در رابطه با گروه اقبال کلاله به رشته تحریر در اورده اند.میخواهم نقد کوتاهی بر نقد دوستمون بکنم. بنده در دوره قبلی انتخابات مجلس که منجر به انتخاب اقای رجبی انجامید یکی از فعالان جدی انتخابات در بین گروه فرهنگیان بودم . ان دوره هنوز اسم اقبال روی گروه نبود. در ان دوره گروه هدفش بسیج مردم برای رای دادن به یک فرد بود که بتوان یک نماینده ترکمن فرستاد خوشبختانه رفتار گروه موثر واقع شد و مردم ترکمن نزدیک به ۸۰ درصد اقای رجبی را در دل خود انتخاب کرده بودند و گروه معلمان فقط انتخاب مردم را با قرائت یک بیانیه توسط یکی از اعضای گروه اعلام کرد در نتیجه اکثر جامعه مجاب به انتخاب اقای رجبی شدند. اما در دوره بعد انتخابات فرستادن اقای رجبی به مجلس ناممکن بنظر میرسید و اکثریت روشنفکران  تصمیم گرفتند دنبال کسی بروند که بتواند نماینده بشود. واین قابلیت بطور خاص در اقای غراوی بیشتر مشاهده میشد و انتخاب دیگر دوستان تا حد زیادی ناممکن بود. در این دوره انتخابات مجلس و شورای شهر بنده با هیچ گروه سیاسی کار نمیکنم و در مواقع لزوم بر حسب مصلحت و خیراندیشی منطقه ام وارد عرصه سیاسی میشوم.انتخابات در کلاله فرایند خاصی دارد که لازمست برحسب شرایط و مصلحت عمل کرد نه با توجه ویژه به افراد خاص و از قبل تعیین شده.


?سلام دوست عزیز این مطلبتون در این برهه زمانی واقعا چه فایده ای داشت که تو این گروه بفرستید؟

r z:
این را باید به گروه ترکمن سسی بگید چرا مطالب نامربوط و برهم زننده در رابطه با گروه و نمایندگان شرق گلستان میگذارد. این را فرستادم که امکان داشته باشد به گروه ترکمن سسی بفرستید انچه را که دوستمون در رابطه با گروه اقبال گذاشته تسویه حساب شخصیه نه کل موضوع.

دایان:
سلام وسپاس از جوابیه منطقی تان .امیدوارم  دوستانی که با گردانندگان ترکمن سسی ارتباط دارند .حداقل انتظار دوستان گروه اقبال  کلاله را انتقال دهند اگر دنبال روشنگری و رسیدن به واقعیت باشند بنده شخصا به عنوان یکی از اعضای
 گروه  اقبال آمادگی مناظره وپاسخ به ابهامات افراد شبهه افکن هستم .کسی که جسارت معرفی خودش نیست مطالبش به زعم این حقیر پشیزی ارزش ندارد .

ارادتمند دوستان نورمحمد محمدی مدیر گروه مردمی اقبال تورکمن صحرا

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر