c_300_250_16777215_10_images_65995.jpg

تركمن سسي- زماني كه زمزمه هاي جابجايي مروتي از معاونت عمراني استانداري گلستان در فضاي مجازي منتشر شد صحبت هاي متفاوتي در خصوص جايگزين وي مطرح و در گروه ها دست به دست شد.


برخي آنه محمد غراوي نماينده گنبدكاووس در دهه هاي پيشين را براي انتصاب در سمت معاون عمراني استاندار مطرح و از آن حمايت كردند و برخي ميرمحمد غراوي را گزينه اين انتصاب معرفي كردند و در نهايت گزينه اخير به عنوان معاون هماهنگي امور عمراني استانداري گلستان منصوب و معارفه گرديد و كار خود را در حوزه عمراني استان گلستان اغاز كرد.
اساسا در خصوص انتصاب افراد براي تصدي سمت هاي مختلف آنچه كه همگان روي ان اتفاق نظر دارند و منطقي نيز به نظر مي رسد رعايت اصل شايسته سالاري است.در خصوص اين انتصاب چون موضوع حوزه ي عمراني استان است قطعا فردي متخصص با توان مديريتي بالا و داراي تجربه موثر را مي طلبد و متخصصان امر در استان از مهندسان عمران ، معماري، تاسيسات ، برق و مشاوران  و شهرسازان و پيمانكاران و هر ان كس كه در اين حوزه صاحب نظر است مي توانند در خصوص قابليت فردي كه به اين سمت منصوب گرديده آگاهانه و منصفانه تر نظر بدهند.
متاسفانه آنچه كه در فضاي مجازي و توسط برخي فعالان تركمن مطرح گرديد بسيار شتاب زده و با نگاه يك طرفه ي سياسي و به دور از تاملات دورانديشانه بود و به زعم اكثر كارشناسان فني و مطلع در اين حوزه استقبالي اينگونه بي انصافي است و قطعا اين نگاه براي جامعه ي ما تركمن ها كه صبورانه و آگاهانه در جهت دست يابي هرچه بهتر به حقوق شهروندي خود در استان تلاش مي كنيم ، منافع چنداني دربر نخواهد داشت.
فارغ از ملحوظ داشتن ملاحظات سياسي در انتصابات مديران وزارت كشوري ، نگاه توانمند بودن ، سابقه مديريتي افراد در انتصابات حوزه عمراني داراي اولويت مي باشد و ميزان توسعه يافتگي كالبدي محل زندگي با تخصص و توانايي مديران توسط شهروندان روز به روز ملموس تر مي شود و صرفا با يك نگاه خاص سياسي ، قومي و حزبي رسيدن به هدف توسعه استان در حوزه عمراني بعيد به نظر مي رسد..
نكته ديگر اينكه سوا از تركمن بودن يا فارس بودن مهندس غراوي ما بايد جاذبه داشته باشيم و افراد توانمند را در راستاي توسعه به گرمي استقبال بكنيم نه اينكه با طرح برخي مسائل بي اهميت از قدرت دافعه استفاده بكنيم.
در نهايت اميدواريم تلاش مجموعه مديران ارشد استاني با مشاركت فعال مردم فيهم استان توسعه همه جانبه استان را به ارمغان بياورد. / یادداشت مدیر 1396/11/04


 

نوشتن دیدگاه

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید:
- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود.
- نظرات بعد از ویرایش ارسال می‌شود.


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

ترکمن سسی

turkmensesi

تبلیغ

 

نوین وب گستر